العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 10-10-2013, 12:33 AM
الصورة الرمزية محمدالسيدعبدالله
محمدالسيدعبدالله محمدالسيدعبدالله غير متواجد حالياً
من انا؟: محمدالسيد
التخصص العملى: لسة طالب
هواياتي: بحب اي حاجة فيها مغامرة

محمدالسيدعبدالله will become famous soon enoughمحمدالسيدعبدالله will become famous soon enough
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

طيب يا باشا انا عاوز احجز 2014 وكنت قرأت قبل كدة انك ممكن تعمل خصم للعربية ياتري ممكن تعمل خصم ولا ؟؟؟

اللهم صل وسلم وبارك علي سيدنا محمد (( صلي الله علية وسلم ))
قديم 12-10-2013, 01:33 PM
احمد دعباس احمد دعباس غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير مبيعات شيفروليه فى شركه جنرال اتوموتيف للتجارة

احمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to behold
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدالسيدعبدالله مشاهدة المشاركة

طيب يا باشا انا عاوز احجز 2014 وكنت قرأت قبل كدة انك ممكن تعمل خصم للعربية ياتري ممكن تعمل خصم ولا ؟؟؟
تحت امرك ياستاذ محمد ان شاء الله هنعمل خصم على السيارة حضرتك كلمنى عشان نتفق على التفاصيل للتعاقد
الرقم فى التوقيع
وتحت امرك فى اى وقت
حضرتك من طنطا كمان انا خدت بالى بعد مارديت فعدلت المشاركه ده احنا اهل انا من طنطا برده كلمنى ياباشا وان شاء تبقى مبسوط من التعامل معنا

للاستعلام
01000890150
احمد دعباس
مدير مبيعات شيفروليه
[ جنرال اتوموتيف للتجارة ]
وكلاء معتمدون
{
شيفروليه - بيجو - مازدا - جيلى - شيرى - هيونداى}
ahmed_debas_2006@yahoo.co m

فيلا للبيع بمرسى مطروح 337 متر مسجله عقد ازرق تسجيل نهائى للاستعلام 01229607171
قديم 14-10-2013, 12:20 AM
الصورة الرمزية محمدالسيدعبدالله
محمدالسيدعبدالله محمدالسيدعبدالله غير متواجد حالياً
من انا؟: محمدالسيد
التخصص العملى: لسة طالب
هواياتي: بحب اي حاجة فيها مغامرة

محمدالسيدعبدالله will become famous soon enoughمحمدالسيدعبدالله will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس مشاهدة المشاركة

تحت امرك ياستاذ محمد ان شاء الله هنعمل خصم على السيارة حضرتك كلمنى عشان نتفق على التفاصيل للتعاقد
الرقم فى التوقيع
وتحت امرك فى اى وقت
حضرتك من طنطا كمان انا خدت بالى بعد مارديت فعدلت المشاركه ده احنا اهل انا من طنطا برده كلمنى ياباشا وان شاء تبقى مبسوط من التعامل معنا

ربنا يخليك يا استاذ احمد وبالفعل انا كنت عند حضرتك من كام يوم كدة وكان ليا الشرف بالكلام معاك وان شاء الله خلال كام يوم هجيلك تاني المعرض عشان احجز معاك ان شاء الله

اللهم صل وسلم وبارك علي سيدنا محمد (( صلي الله علية وسلم ))
قديم 14-10-2013, 12:38 AM
الصورة الرمزية wael2014
wael2014 wael2014 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان محب للحياه وشغوف بالتكنولوجيا لدرجه الهوس
التخصص العملى: مدير مبيعات مواد غذائيه
هواياتي: كره القدم - القراءه - اخبار السيارات - الموسيقى

wael2014 is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته أ\ احمد
اولا : اشكرك على مجهودك الرائع فى سرد كل شئ عن السياره جيلى امجراند 7 واطلاعنا دائم على الجديد فى الاسعار وخلافه
ثانيا :انا مصرى ومقيم بالسعوديه وكنت فى اجازه شهر يونيو الماضى ورايت السياره الامجراند 7 فى مصر واعجبت بشكلها و عندما رجعت السعوديه علمت انها موجوده هنا وبالفعل ذهبت الى معرض وكيلها ( شركه الحاج حسين على رضا ) وبصراحه حسيت ان السياره مختلفه تماما عن مثيلتها فى مصر فى الخامات والاسعار والموديلات فهنا يوجد منها اربع طرازات ( الاستاندرت مانوال - الاستاندرد فل اوبشن - الاستاندر اوتوماتيك - الفل اوبشن اوتوماتيك ) فهل سوف تكون متواجده هذه الطرازات فى مع العلم ان السياره 1800 سى سى وليس 1600 كما الحال فى مصر
هل الاسعار الحاليه يمكن ان تتراجع بعد عدد الشكاوى الكثيره من سوء الدهانات الى ضعف السحب وخلافه ام انها ستزداد
اذا اردت ان اشتريها بنظام التقسيط فماهى الاوراق المطلوبه وكما تعرف ان اعمل خارج مصر ولكن لدى وديعه فى بنك cib باكثر من قيمه السياره
وتقبل تحياتى واسف على الاطاله
قديم 21-10-2013, 01:25 PM
احمد دعباس احمد دعباس غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير مبيعات شيفروليه فى شركه جنرال اتوموتيف للتجارة

احمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to beholdاحمد دعباس is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael2014 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته أ\ احمد
اولا : اشكرك على مجهودك الرائع فى سرد كل شئ عن السياره جيلى امجراند 7 واطلاعنا دائم على الجديد فى الاسعار وخلافه
ثانيا :انا مصرى ومقيم بالسعوديه وكنت فى اجازه شهر يونيو الماضى ورايت السياره الامجراند 7 فى مصر واعجبت بشكلها و عندما رجعت السعوديه علمت انها موجوده هنا وبالفعل ذهبت الى معرض وكيلها ( شركه الحاج حسين على رضا ) وبصراحه حسيت ان السياره مختلفه تماما عن مثيلتها فى مصر فى الخامات والاسعار والموديلات فهنا يوجد منها اربع طرازات ( الاستاندرت مانوال - الاستاندرد فل اوبشن - الاستاندر اوتوماتيك - الفل اوبشن اوتوماتيك ) فهل سوف تكون متواجده هذه الطرازات فى مع العلم ان السياره 1800 سى سى وليس 1600 كما الحال فى مصر
هل الاسعار الحاليه يمكن ان تتراجع بعد عدد الشكاوى الكثيره من سوء الدهانات الى ضعف السحب وخلافه ام انها ستزداد
اذا اردت ان اشتريها بنظام التقسيط فماهى الاوراق المطلوبه وكما تعرف ان اعمل خارج مصر ولكن لدى وديعه فى بنك cib باكثر من قيمه السياره
وتقبل تحياتى واسف على الاطاله
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الشكر لله اخى الفاضل
السيارة بتتغير من بلد لبلد مثلا فى مصر يتم تقفيلها هنا فيجب ان تكون بها مكونات مصريه وطبعا نحن لا نستطيع عمل مكونات مثل الموتور او العفشه فيكون الفايبر والفرش هما المصرى
اما باقى الاجزاء مثل العفشه او ماشابه ذلك فتكون واحده تاتى من المصنع الرئيسى للتركيب مباشرة
فى السعوديه الموتور ليس له ضريبه عكس مصر وكذلك الاستخدام مختلف فالموتور الموجود فى السيارة الموجوده فى مصر
الاسعار فى مصر مفيش حد يقدر يقولك ترخص او تغلى خصوصا مع الطلب الكبير على السيارة
بالنسبه لتقسيط العاملين فى الخارج بيكون المقدم 50% والباقى تقسيط حتى 5 سنوات
لو حضرتك عايز تاخد بضمان الوديعه مفيش مشكله عادى

وتحت امرك فى اى وقت

للاستعلام
01000890150
احمد دعباس
مدير مبيعات شيفروليه
[ جنرال اتوموتيف للتجارة ]
وكلاء معتمدون
{
شيفروليه - بيجو - مازدا - جيلى - شيرى - هيونداى}
ahmed_debas_2006@yahoo.co m