العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > مطلوب شراء

مطلوب شراء اذا كنت تبحث عن سيارة مستعملة فى مصر ضع طلب شراء سيارة مستعملة هنا

قديم 04-11-2012, 03:15 AM
SaiFatSak86 SaiFatSak86 غير متواجد حالياً

SaiFatSak86 will become famous soon enough
افتراضي رد: الى كل من يريد بيع او شراء سياره

بخصوص الأوبترا مو 2006 بص حضرتك أنا مش خبرة طبعا زي الأستاذ كاتب الموضوع لكن في حاجات لازم الواحد فينا يكتبها علشان التثمين يبقي دقيق
1- هيه الأوبترا ديه مانيوال ولا أوتوماتيك ؟؟؟؟؟؟؟
2-لونها أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3-مجنط ولا لأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4-فابريكتها برة وجوا ولا رشت؟؟؟؟؟؟؟؟
5-عملت كام كيلو بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وفي النهاية أتمني لحضرتك سعر مناسب وأتمني أني أقرأ أسباب التأمين علشان أستفيد من الأستاذ صاحب الموضوع
قديم 04-11-2012, 05:28 PM
polpolsinai polpolsinai غير متواجد حالياً

polpolsinai is on a distinguished road

معايا بروتون ساجا موديل 2010 كامله مانيول
ماشيه 27 الف وكسور فابريكا برة وجوة المطلوب 60 الف
قديم 05-11-2012, 01:59 AM
Yehia Zakaria Yehia Zakaria غير متواجد حالياً

Yehia Zakaria is on a distinguished road
عاجل رد: الى كل من يريد بيع او شراء سياره

لو سمحت انا عندي عربية اوبترا سيدان موديل 2006 لون سماوي اشتريتها من سنة وحبيت ابيعها العربية رشة خارج ماعدا السقف والشنطة والعداد 99000 كم - اوتوماتيك - زجاج امامى كهرباء - زجاج خلفي اوكرة - مرايات كهرباء - تقريبا دي الكاملة اوتوماتيك بتاعة 2006 - السيارة بيتي ولم تهان ابدا - لسة مغير العفشة للعربية (4مساعدين ومقصات امامى وكبالن ومسامير الميزان و بارات الدريكسيون ) بالاضافة لطلمبة الباور الكلام ده بظبط من 16 يوم والعربية مامشيتش 200 كم بعدها وحابب ابيعها مع العلم ان الرخصة منتهية وهجددها سنة للمشتري ان ربنا اكرم بسعر جيد __ اتمني حد يقولي سعر مناسب للعربية للبيع
وشكرا
قديم 05-11-2012, 02:01 AM
Yehia Zakaria Yehia Zakaria غير متواجد حالياً

Yehia Zakaria is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SaiFatSak86 مشاهدة المشاركة

بخصوص الأوبترا مو 2006 بص حضرتك أنا مش خبرة طبعا زي الأستاذ كاتب الموضوع لكن في حاجات لازم الواحد فينا يكتبها علشان التثمين يبقي دقيق
1- هيه الأوبترا ديه مانيوال ولا أوتوماتيك ؟؟؟؟؟؟؟
2-لونها أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3-مجنط ولا لأ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4-فابريكتها برة وجوا ولا رشت؟؟؟؟؟؟؟؟
5-عملت كام كيلو بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وفي النهاية أتمني لحضرتك سعر مناسب وأتمني أني أقرأ أسباب التأمين علشان أستفيد من الأستاذ صاحب الموضوع
العربية اوبترا سيدان موديل 2006 لون سماوي اشتريتها من سنة وحبيت ابيعها العربية رشة خارج ماعدا السقف والشنطة والعداد 99000 كم - اوتوماتيك - زجاج امامى كهرباء - زجاج خلفي اوكرة - مرايات كهرباء - تقريبا دي الكاملة اوتوماتيك بتاعة 2006 - جنوط رياضية 14ً - السيارة بيتي ولم تهان ابدا - لسة مغير العفشة للعربية (4مساعدين ومقصات امامى وكبالن ومسامير الميزان و بارات الدريكسيون ) بالاضافة لطلمبة الباور الكلام ده بظبط من 16 يوم والعربية مامشيتش 200 كم بعدها وحابب ابيعها مع العلم ان الرخصة منتهية وهجددها سنة للمشتري ان ربنا اكرم بسعر جيد __ اتمني حد يقولي سعر مناسب للعربية للبيع
وشكرا
قديم 08-11-2012, 05:25 PM
tamerlawyer tamerlawyer غير متواجد حالياً

tamerlawyer is on a distinguished road

السلام عليكم
وشكراً أخي الفاضل على هذه الخدمة والمساعدة لأخوتك جزاك الله كل خير
أنا معايا السيارة بالمواصفات دي .
(سيتروين اكسارا 2001 بحالة جيدة والحمد لله فابريكة دواخل بالكامل كاملة مانيوال دهان خارجي سليم خدوش بالأكصدامات فقط رخصة بأسمي ولا يوجد هناك توكيلات وأنا ثاني يد للسيارة الرخصة مرور مدينة نصر وتنتهي في شهر مايو 2014 بإذن الله والسيارة سليمة لا تحتاج إلا مصاريف بسيطة والمعاينة تغني عن الوصف والكلام فرش جلد داخلي صالون نظيف جداً كل كماليات السيارة تعمل والكاسيت الأصلي موجود وشغال بطارية جديدة بالضمان كاوتش جديد و يمكن البدل بأي سيارة مناسبة وتكون موديل قريب أنا المالك للسيارة ولست تاجر أو وسيط والتعامل معي سيكون مباشرة (السعر المطلوب 37000 جنيه) وربنا يوفق للخير للجميع للاتصال 01112327028