العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 08-03-2010, 05:27 AM
viper_x52 viper_x52 غير متواجد حالياً

viper_x52 is on a distinguished road
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

ya basha erkab el new accent el awl w b3din 2olli heya awsa3 mn el sunny wala la2 3shan ana rkbt el 2 fel m3rad , ama bel nesba lel motor fa tb3an el new accent btegry aktar wel verna kaman tetla3 mn el sunny bas fel 3omr el eftrady lel motor el sunny tb3an
قديم 08-03-2010, 06:50 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة viper_x52 مشاهدة المشاركة

ya basha erkab el new accent el awl w b3din 2olli heya awsa3 mn el sunny wala la2 3shan ana rkbt el 2 fel m3rad , ama bel nesba lel motor fa tb3an el new accent btegry aktar wel verna kaman tetla3 mn el sunny bas fel 3omr el eftrady lel motor el sunny tb3an
ههههههههههههههههههههه كويسة النكتة دى النيو اكينت طولها 4 متر والصنى 4.7 متر يبقى مبن اوسع وموتور الاكسنت بيطلع حوالى 105 حصان وموتور النيسان 118 يبقى تجرى منها ازاى ده عيب سواق ياباشا وحتى لو كان موتور الصنى عمره الافتراضى اكبر زى م انت قلت يبقى الصنى تكسب
بس هيا المسالة مش كده المسالة احتياجاتك انت ايه لو مشاويرك بسيطة وبتركب مع العائلة فتبقى الصنى كتيرة على احتياجاتك اما لو بتسافر كتير وبتشغلها زى النص نقل يبقى الصنى لان الاكسنت شهرين من الشغل بتاعى وهقلبها كارو هههههههههههه
قديم 10-03-2010, 01:12 AM
الصورة الرمزية dr_3eshoo
dr_3eshoo dr_3eshoo غير متواجد حالياً

dr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond repute

دكتور محمد شكلك كليه طب 6 اكتوبر انا خريج 6 اكتوبر على فكره
مش عارف اعلق اقول ايه بابا معاه صني 2006 ايام ما كان التقفيل المصري لسه بدعه و الله ماشيه 52 الف كيلو من ساعتها ماصرفناش جنيه من ساعتها حتى الفرامل ماتغيرتش زيت و بنزين و فل قوي على كده
دي عربيه معيوبه في صناعتها العربيه دي ترجع باي شكل و تاخد غيرها لو ايه الي حصل قضيه حقوق مستهلك خناقه و بلطجيه فجر التوكيل رجعلهم العربيه و خد عربيه تانيه بلطجه و ماتستلمش العربيه الا و كل حاجه معمولالك حقك و لازم تاخده باي شكل من الاشكال حياتك اهم من العربيه دي
اي خدمه سواء في العربيه او كليه الطب 6 اكتوبر انا تحت امرك
رقمي 0168811080

ازا اردت الحكمه فالزم الصمت
و ازا اردت الرزق فالزم الاستغفار
ازا اردت المهابه فالزم قايم الليل
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
دكتور احمد العشماوي
قديم 10-03-2010, 01:13 AM
الصورة الرمزية dr_3eshoo
dr_3eshoo dr_3eshoo غير متواجد حالياً

dr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond repute

و لو موجود في القصر العيني و عوزت اي حاجه كلمني انا امتياز هناك

ازا اردت الحكمه فالزم الصمت
و ازا اردت الرزق فالزم الاستغفار
ازا اردت المهابه فالزم قايم الليل
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
دكتور احمد العشماوي
قديم 21-03-2010, 03:55 PM
SSwalid SSwalid غير متواجد حالياً

SSwalid is a splendid one to beholdSSwalid is a splendid one to beholdSSwalid is a splendid one to beholdSSwalid is a splendid one to beholdSSwalid is a splendid one to beholdSSwalid is a splendid one to beholdSSwalid is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

هو من الملاحظ ان مستوى النيسان صنى سنة بعد سنة بيقل من ساعة مابتتقفل فى مصر فى بعض الناس حظها وحش زى حضرتك ولكن فعلا السؤال اللى انا مستغربله احنا حتى التقفيل مش التصنيع مش عارفيين نعمله كويس ليه المصنع المصرى للدرجة دى من الفشل طب مالنسيان القديمة اليابانى زى الفل وعايشه وجميلة بجد انا بتاسف على مستوى الصانعة وبنرجع نتريق على الصين لا على الاقل صنع سواء نجح او لا على الاقل حاول الدور على اللى مش عارف يقفل

كلم جهاز حماية المستهلك
هي دي مصر تقفيلها مميز تخيل بقي لو الصناعه مصريه كانت هتبقي فلptmnlo123per172