العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 22-12-2009, 05:51 PM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

ازيكم جميعا
معلشي اتاخرت عليكم بالاخبار
بس هو نتيجه لانشغالي ومشاكل كده
المهم
رحت التوكيل من يومين والحمد لله موضوع الفرامل ده اتحل واهي لسه تحت التجربه موضوع الفرامل
وباقي المشاكل قولتلهم خليها في الاجازه الي جايه علشان انا مش فاضي خالص وطلبوا اسبلهم العربيه يوم من اوله وانا مش فاضي ليهم ففضلت اخليها في الاجازه
وبجد بشكر كل الاعضاء الي وقفوا جمبي اولهم برومادا وابو نورا وكل الاعضاء الجمال

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
قديم 22-12-2009, 09:28 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/Mohammed مشاهدة المشاركة

ازيكم جميعا
معلشي اتاخرت عليكم بالاخبار
بس هو نتيجه لانشغالي ومشاكل كده
المهم
رحت التوكيل من يومين والحمد لله موضوع الفرامل ده اتحل واهي لسه تحت التجربه موضوع الفرامل
وباقي المشاكل قولتلهم خليها في الاجازه الي جايه علشان انا مش فاضي خالص وطلبوا اسبلهم العربيه يوم من اوله وانا مش فاضي ليهم ففضلت اخليها في الاجازه
وبجد بشكر كل الاعضاء الي وقفوا جمبي اولهم برومادا وابو نورا وكل الاعضاء الجمال
لا شكر علي واجب يا دكتور
احنا كلنا هنا اخوات و انت و الله ليك معزه خاصه في قلبي
بس هما عايزين تسيب العربيه يوم كامل عشان العوامه و السنتر ؟
why

قديم 23-12-2009, 12:31 PM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future

اه والله يا برو مادا
قالولي سيبلنا العربيه من الساعه 9 الصبحيه لحد الساعه 5 المغرب
ونشوفلك كل حاجه فيها بقي
فاخترت اني اخليها في الاجازه علشان مش اقدر استغني عن العربيه
بس صلحولي الفرامل وبقت تمام الحمد لله

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
قديم 27-12-2009, 05:47 AM
pharonicking pharonicking غير متواجد حالياً

pharonicking is on a distinguished road

كان ايه عيب الفرامل؟
قديم 28-01-2010, 04:51 PM
الصورة الرمزية بلبل الكوتش
بلبل الكوتش بلبل الكوتش غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مصر للسياحة
هواياتي: سواقة السيارات

بلبل الكوتش will become famous soon enoughبلبل الكوتش will become famous soon enough

ممكن تكون رجلك تقيلة على البنزين لانك كنت بتسوق شاهين