العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 02-03-2010, 04:14 PM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

بظبت هو اكلام كله عن الموتور مش اكتر و انا مقلتش ان التكييف ضعيف انا قولت انه بياثر جدا علي الموتور

و ربنا يبركلك فيها

my peugeot 306 gti6
قديم 02-03-2010, 07:13 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nour_peugeot مشاهدة المشاركة

بظبت هو اكلام كله عن الموتور مش اكتر و انا مقلتش ان التكييف ضعيف انا قولت انه بياثر جدا علي الموتور

و ربنا يبركلك فيها
اوك تماموز يا مان و انا ان شاء الله جيلك القسم قريبا عشان عاوز اعرف ايه سبب تراجع بيجو اوي في مصر و ايه حوار المحركات التعبانه الي بتنزلها دي هل هي زي فولكس فاجن دي مش محركات العربيات اصلا ولا في حاجه تنيا؟!

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 03-03-2010, 03:18 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

تشرف يا باشا و مفيش مواتير بيجو تعبانه ولا حاجه دي الصيانات بتتعمل غلط او مش في واقتها

و لو نزلت القاهره بعد اذنك عيز ابقي اجرب العربيه

my peugeot 306 gti6
قديم 03-03-2010, 08:49 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nour_peugeot مشاهدة المشاركة

تشرف يا باشا و مفيش مواتير بيجو تعبانه ولا حاجه دي الصيانات بتتعمل غلط او مش في واقتها

و لو نزلت القاهره بعد اذنك عيز ابقي اجرب العربيه
اوك تحت امرك يا مان انا هطلع الرخصه في شهر 9 الجاي و هبدء السفاري و ان شاء الله نتقابل اول منزل او في التجمع لاني ملاحظ ان هنا بيتعمل تجمعات حلوه دا لومكنتشي للمشرفين بس يعني

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 03-03-2010, 09:25 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

الكلام بالطريقة دى هو كلام مطلق انا معاك فى بعض الامور لكن فى امور بعينها انا اراها ليست عيبا كما فى نقطة العفشة وبعدين يا اخى العزيز السوق المصرى ليس مقياس لان فى اغلب الاحيان السوق المصرى تنجح فية معظم السيارات القليله الجودة وذات الاداء المتواضع وهى حاله شاذة قلما تجدها فى مكان فى العالم خصوصا انها ذات اسعار ليست تنافسية وليست رخيصة وتفتقد للقيمة كما الحال م الدايو على كل الاحوال ان ترغب بقيادة سيارة تتمتع بنكهة السيارات اليابانية مازالت السوبارو والهوندا تنتج سيارة يابانية بحتة ذات خصوصية ومميزة الى حد ما عن باقى المنافسات حتى اليابانية منها ولك منى خالص الشكر والاحترام