العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-10-2010, 02:57 AM
allam87 allam87 غير متواجد حالياً

allam87 is on a distinguished road
افتراضي رد: عضو جديد محتاج نصيحة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

اخلص نيتك لله وانشاء الله هايوفقك لحاجه كويسه سواء فى الزيرو او المستعمل .
يا رب يا سيف ان شاء الله علي اول شهر 12 يكون الواحد رسي علي بر وربنا كرمه باختيار موفق لي عربية تستره
قديم 20-10-2010, 03:01 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة allam87 مشاهدة المشاركة

يا رب يا سيف ان شاء الله علي اول شهر 12 يكون الواحد رسي علي بر وربنا كرمه باختيار موفق لي عربية تستره
أشكرك يا حبيبى .. وانا تحت أمرك فى اى شيئ ممكن تحتاجه وحتى بعد ما تشترى . اعتبرنى أخوك الكبير واللى تحتاجه قول لى عليه فورا .

Saif El Deen
قديم 20-10-2010, 04:54 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

أشكرك يا حبيبى .. وانا تحت أمرك فى اى شيئ ممكن تحتاجه وحتى بعد ما تشترى . اعتبرنى أخوك الكبير واللى تحتاجه قول لى عليه فورا .
اكيد يا باشا
قديم 20-10-2010, 05:02 PM

في واحد صاحبي بيلعب في دماغي وعمال يقولي حط الخمسين مقد لفرنا زيرو وقسط الباقي واي حد هايتمني لاني هادفعله حوالي 70% او اكتر من تمن العربيه علي حسب كلامه وعمال يقولي انا اضمنلك انك مش هاتحط فيها مفك خمس سنين ومش عارف كلامه ده اي كلام ولا صح وانا اصلا ما بحبش اشتري قسط ومقتنع بمقوله علي قد لحافك مد رجليك بس برده نسمع وجهات النظر ونسمع الاراء المختلفه .......... مستني الردود يا اعضاء مصر موتورز
قديم 20-10-2010, 07:06 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة allam87 مشاهدة المشاركة

في واحد صاحبي بيلعب في دماغي وعمال يقولي حط الخمسين مقد لفرنا زيرو وقسط الباقي واي حد هايتمني لاني هادفعله حوالي 70% او اكتر من تمن العربيه علي حسب كلامه وعمال يقولي انا اضمنلك انك مش هاتحط فيها مفك خمس سنين ومش عارف كلامه ده اي كلام ولا صح وانا اصلا ما بحبش اشتري قسط ومقتنع بمقوله علي قد لحافك مد رجليك بس برده نسمع وجهات النظر ونسمع الاراء المختلفه .......... مستني الردود يا اعضاء مصر موتورز
انا أأيدك فى موضوع التقسيط .. انا كمان شايف ان فلوسك معاك انزل خد عربيتك وامشى . وابعد عن هم الدين وأرفه

Saif El Deen