العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 20-07-2009, 06:23 PM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقييم كيا نيوسيراتو... بالصور... بعد 1000 كيلوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

فيه حاجه موش قادر أفهمها ؟ عندما تذهب لشراء سياره نيوسيراتو يقولك تستلم بعد شهرين أو

ثلاث شهور ! و من أسبوع رايح الساحل الشمالى و عند مدخل برج العرب رأيت ما لا يقل عن 1000

سياره نيوسيراتو واقفه و يعلوها التراب ! حد يقدر يقول لى ليه ؟ و ايه فن البيع فى كده ؟؟ ptmnlo123per144

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
يبقة انت اكيد اكيد فى مصر
قديم 20-07-2009, 08:39 PM
الصورة الرمزية hamdymsr
hamdymsr hamdymsr غير متواجد حالياً

hamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bobslolo مشاهدة المشاركة

استفسار من الاستاذ حمدى مصر
صور السيراتو دى اى فئه فيها وازاى فيها ولاعه
انا معايا سيراتو 2010 بالبصمه ومفيهاش ولاعه ؟؟؟؟؟؟؟؟

فى البداية احب اقول تانى ان الموضوع مش بتاعى انا نقلتة عشان كلنا نستفيد ... وحكاية الولاعة ردا على لسان صاحب الموضوع الأصلى ... العربية خليجى مش توكيل وبرضوا مفيش معاها ولاعة بس الراجل اشتراها من التوكيل عشان الشكل العام يكتمل والعربية ميكونش ناقصها حاجة

مبروك علينا التوقيت الجديد هنغير الساعة كل 20 يوم واللى مش عاجبة يشيل حجر الساعة

مصــــــــــريـــــــــة
قديم 20-07-2009, 11:23 PM
الصورة الرمزية PoweRPassioN
PoweRPassioN PoweRPassioN غير متواجد حالياً

PoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud of

الولاعه بتشتريها منفصله في حدود 200 جنيه
موضوع رائع بالفعل

Dr.Ahmed AlSherif

هنا تتجسد معاني الارادة والعزيمة والاصرار والتحدي والامل
قديم 22-05-2010, 03:51 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

تسلم أيد اللى كتب واللى نقل

قديم 25-05-2010, 08:36 PM
ياسر أبو الحمد ياسر أبو الحمد غير متواجد حالياً

ياسر أبو الحمد is on a distinguished road

كل الكلام ده كويس النت قلته والتقرير هابل بس انا كنت عايز اعرف الفرق بين العربية اللي تكلمت عنها وEX3 للي انا حشتريها بخلاف الجنود 17 والسنسور الخلفي ممكن تفدني وخاصة اني حشتريها خليجي سعودي