العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 21-11-2014, 05:40 PM
rameahmed rameahmed غير متواجد حالياً

rameahmed is on a distinguished road
جديد المفتاح بتاع العربيه مش بيفتح الاعربيه؟؟؟

السلام عليكم
انا بقالي فتره المفتاح بتاع العربيه مطلع عيني و الانذار بيعلق و ميرضاش يفتح غير بعد كذا محاوله و ناس قلولي غير البطاريه الي في المفتاح بس بصراحه ان مش عارف اجيبها منين قلت طب ليه كل ده انا هستخدم مفتاح العربيه الاصلي الاستبن الي جاي معاها ف جبت المفتاح و جيت افتح العربيه بيه و مفيش اي استجابه خالص مع انه اول مره استخدمه و اللمبه الحمرا الي فيه منوره و كل حاجه فهل ده معناه ان المفتاح الاستبن الي جاي مع الربيه الاصلي مبيكونش متبرمج مع الانذار ولازم ابرمجه الاول و لا ايه القصه و هل ده الطبيعي مع كل الناس و لا انا في مشكله عندي مع اللعلم اني معايا بيرسونا 2012 اوتو
قديم 23-11-2014, 10:30 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المفتاح بتاع العربيه مش بيفتح الاعربيه؟؟؟

خد النسختين وروح التوكيل او حد يكون متخصص انزار وسنتر ممكن يحلها
قديم 23-11-2014, 11:49 PM
الصورة الرمزية ali zahran
ali zahran ali zahran غير متواجد حالياً
من انا؟: ابو ريتاج
هواياتي: السفر . السيارات .

ali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud ofali zahran has much to be proud of
افتراضي رد: المفتاح بتاع العربيه مش بيفتح الاعربيه؟؟؟

اضغط باستمرا حوالى 3 ثوانى لان جهاز الانظار الاصلى بيختلف عن الاجهزة المعدله