العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 17-04-2013, 04:18 AM
الصورة الرمزية enas ana
enas ana enas ana غير متواجد حالياً

enas ana will become famous soon enough
مميز ده اول موضوع ليا ممكن تساعدوني؟؟

طول عمري هتجنن واسوق عربيه وبعشق العربيات جدا لكن للاسف لسه جديده في السواقه ياما طفشت ناس وعصبتهم ونرفزتهم وانا بتعلم السواقه بتعلم على كبر بقى

مع اني معملتش حاجه تنرفز يعني بيقولي انقلي للتاني قولتله حاضر وسيبت الدريكسيون وبصيت تحت رجلي ادور على الدبرياج ده فين قعد يزعق ويقول انقلي وانتي باصه قدامك وماسكه الطاره هي طاره ولا دريكسيون اهو انت بكلامك ده بتلخبطني ويقولي بصي وراكي في المرايه قبل ماتروحي يمين ولا شمال فانا انفعلت وقولتله يعني انا هبص في المرايه ولا هنقل ولا همسك الدريكسيون؟ كل ده في وقت واحد؟ هقطع نفسي يعني ؟افتكرت مرسي الزناتي وهو بيقول الاتنين؟اذاكر وانجح؟ وعبد المعطي الناظر اللي ميقدرش يعطي عطائين في نفس الوقت ياااه كانت ايام
ومن ساعتها مشوفتهوش في مكتب تعليم السواقه تاني تفتكروا ليه؟ ماعلينا نصيبه بقى اكل عيشه واتقطع مش انا السبب طبعا

ياااه المهم متغيروش الموضوع

انا عارفه اني رغايه دلوقتي انا بدات اتعلم من جديد والحمدلله في امل بتعلم على عربيه سوزوكي على فكره انا معرفش موديلها ايه بس هي منتشره جدا كمواصلات يعني هتقولولي ايه علاقة ده بالموضوع هقولكم ايوه صح عندكم حق

دلوقتي انا عاوزة اشتري عربيه حلوة متكونش مستعمله لاني مش ضامنه اشتريها بمشكله واصرف عليها وكمان انا عاوزة اكون انا ال واحده اركبها لضمان انها كويسة وكل حاجه فيها كويسة ومظبوطه

دلوقتي انا بحب جدا الهاتشباك زي الشيفروليه سبارك 2013

والفيات بونتو 2013

والرينو كليو 2013

علشان يعني تعرفوا شكل الاستايل اللي بحبه ونفسي اشتري زيه كده

بس اسمع انهم غاليين جدااااااا وفي الحقيقه معرفش هم بكام يعني انا عاوزاها تكون في حدود 65 الف وتكون شكلها قريب من الحاجات دي

ممكن بقى تساعدوني لاني مش عارفه ايه الاحسن فيهم ؟

وبجد شكرا ليكم
قديم 17-04-2013, 04:26 AM
الصورة الرمزية enas ana

افتراضي رد: ده اول موضوع ليا ممكن تساعدوني؟؟

ممكن لو سمحتم تردوا عليا؟
قديم 17-04-2013, 04:41 AM
الصورة الرمزية enas ana

هو المنتدى زحمه اوي كده ليه؟ انتم بتشوفوا مواضيع بعض ازاي؟...؟ ده كده استحاله حد يرد عليا
قديم 17-04-2013, 04:53 AM
mahmoudelmasry2016 mahmoudelmasry2016 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الانترنت وأفادة الناس وايضا قيادة السيارات

mahmoudelmasry2016 has a spectacular aura aboutmahmoudelmasry2016 has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة enas ana مشاهدة المشاركة

طول عمري هتجنن واسوق عربيه وبعشق العربيات جدا لكن للاسف لسه جديده في السواقه ياما طفشت ناس وعصبتهم ونرفزتهم وانا بتعلم السواقه بتعلم على كبر بقى

مع اني معملتش حاجه تنرفز يعني بيقولي انقلي للتاني قولتله حاضر وسيبت الدريكسيون وبصيت تحت رجلي ادور على الدبرياج ده فين قعد يزعق ويقول انقلي وانتي باصه قدامك وماسكه الطاره هي طاره ولا دريكسيون اهو انت بكلامك ده بتلخبطني ويقولي بصي وراكي في المرايه قبل ماتروحي يمين ولا شمال فانا انفعلت وقولتله يعني انا هبص في المرايه ولا هنقل ولا همسك الدريكسيون؟ كل ده في وقت واحد؟ هقطع نفسي يعني ؟افتكرت مرسي الزناتي وهو بيقول الاتنين؟اذاكر وانجح؟ وعبد المعطي الناظر اللي ميقدرش يعطي عطائين في نفس الوقت ياااه كانت ايام
ومن ساعتها مشوفتهوش في مكتب تعليم السواقه تاني تفتكروا ليه؟ ماعلينا نصيبه بقى اكل عيشه واتقطع مش انا السبب طبعا

ياااه المهم متغيروش الموضوع

انا عارفه اني رغايه دلوقتي انا بدات اتعلم من جديد والحمدلله في امل بتعلم على عربيه سوزوكي على فكره انا معرفش موديلها ايه بس هي منتشره جدا كمواصلات يعني هتقولولي ايه علاقة ده بالموضوع هقولكم ايوه صح عندكم حق

دلوقتي انا عاوزة اشتري عربيه حلوة متكونش مستعمله لاني مش ضامنه اشتريها بمشكله واصرف عليها وكمان انا عاوزة اكون انا ال واحده اركبها لضمان انها كويسة وكل حاجه فيها كويسة ومظبوطه

دلوقتي انا بحب جدا الهاتشباك زي الشيفروليه سبارك 2013

والفيات بونتو 2013

والرينو كليو 2013

علشان يعني تعرفوا شكل الاستايل اللي بحبه ونفسي اشتري زيه كده

بس اسمع انهم غاليين جدااااااا وفي الحقيقه معرفش هم بكام يعني انا عاوزاها تكون في حدود 65 الف وتكون شكلها قريب من الحاجات دي

ممكن بقى تساعدوني لاني مش عارفه ايه الاحسن فيهم ؟

وبجد شكرا ليكم
تحيااااااااااااتى ,,,,,,,,, بصى اللى بتقولى عليهم دول اسعارهم غليت دالوقتى نصيحتى اذا كان معاكى ال 65 وموصرة تجيبى يبقى ارشحلك الاسبرانزا 113 عربية كويسة وانتشرت جامد وهتنفع ليكى كواحدة ست وحابة الهاتشباك
قديم 17-04-2013, 04:55 AM
الصورة الرمزية enas ana

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudelmasry2016 مشاهدة المشاركة

تحيااااااااااااتى ,,,,,,,,, بصى اللى بتقولى عليهم دول اسعارهم غليت دالوقتى نصيحتى اذا كان معاكى ال 65 وموصرة تجيبى يبقى ارشحلك الاسبرانزا 113 عربية كويسة وانتشرت جامد وهتنفع ليكى كواحدة ست وحابة الهاتشباك
ايوة بس دي صيني