العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 15-02-2013, 03:28 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع كبير مع تيجو عامله 600 كيلو و تجربه مع مركز الكيلو 32

شكرا لنقل التجربه
قديم 15-02-2013, 09:49 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

مبروك حل المشكلة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 16-02-2013, 12:09 AM
essam assem essam assem غير متواجد حالياً

essam assem is on a distinguished road

بجد الله ينور عليك موقفك من الى النهاية هايل وانا عارف ان توكيل سبرانزا توكيل كويس بس المشكلة فى العربية دية ان دائما بيكون فيها مشاكل التقفيل المصرى كمعتاد ومش عايز اقولك من سنتين صديق ليا اشترى التيجو الاوتوماتيك ومع اول اسبوع خد عندك فتيس ومارش وفتحت سقف وabs باظو ههههههه بس بصراحة التوكيل بعت اخذ العربية وكل حاجة اتغيرت وبقيت تمام ولحد دلوقتى بصراحة محصلش معاة مشاكل خالص فى العربية رغم انة عامل بية اكثر من ١٠٠ الف كيلو مفيش غير مشكلة حصلت فى علبة الدركسيون واستنى حوالى اسبوع لحد ما جيت العلبة بس كانت ماشية عادى بس كان بيذود زيت باور عشان كان بينقص لما العربية كانت بتقف
وفى النهاية بصراحة العربية التيجو يا جماعة وتحديدا ٢٠٠٠ cc لان هيا دية اللى جربتها عربية ممتازة عايز اقولكم اننا بنطلع نصتاد بيها صيد برى وبندخل فى مناطق مكسرة وطول النهار طحن بيها وهيا معانا زى الالف وانا شايفها سيارة مثالية بالنسبة للطرق المصرية
معلش انا طولت عليكم بس حبيت اقول راى فى التيجو
وتحياتى لصاحب الموضوع المحترم وللجميع
قديم 16-02-2013, 12:37 AM
amnpop amnpop غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

amnpop has a spectacular aura aboutamnpop has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cmatcho مشاهدة المشاركة

شكرا لنقل التجربه
المقصود من نقل التجربه افاده الاعضاء و شكرا لمرورك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

مبروك حل المشكلة

الله يبارك فيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem مشاهدة المشاركة

بجد الله ينور عليك موقفك من الى النهاية هايل وانا عارف ان توكيل سبرانزا توكيل كويس بس المشكلة فى العربية دية ان دائما بيكون فيها مشاكل التقفيل المصرى كمعتاد ومش عايز اقولك من سنتين صديق ليا اشترى التيجو الاوتوماتيك ومع اول اسبوع خد عندك فتيس ومارش وفتحت سقف وabs باظو ههههههه بس بصراحة التوكيل بعت اخذ العربية وكل حاجة اتغيرت وبقيت تمام ولحد دلوقتى بصراحة محصلش معاة مشاكل خالص فى العربية رغم انة عامل بية اكثر من 100 الف كيلو مفيش غير مشكلة حصلت فى علبة الدركسيون واستنى حوالى اسبوع لحد ما جيت العلبة بس كانت ماشية عادى بس كان بيذود زيت باور عشان كان بينقص لما العربية كانت بتقف
وفى النهاية بصراحة العربية التيجو يا جماعة وتحديدا 2000 cc لان هيا دية اللى جربتها عربية ممتازة عايز اقولكم اننا بنطلع نصتاد بيها صيد برى وبندخل فى مناطق مكسرة وطول النهار طحن بيها وهيا معانا زى الالف وانا شايفها سيارة مثالية بالنسبة للطرق المصرية
معلش انا طولت عليكم بس حبيت اقول راى فى التيجو
وتحياتى لصاحب الموضوع المحترم وللجميع
يا ريت كل الناس تتمسك بحقها المهم بكل ادب واشكرك علي مشاركتك المحترمه