العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 28-08-2012, 10:02 AM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice
افتراضي رد: مؤشر الحرارة والسخونة الزيادة

يا جماعة قولتلكم روحوا فرع الشرابية انا عملتها هناك وبقت زى الفل رايحين فرع القطامية تعملوا ايه بس والفنى اللى فى الشرابية اسمه تقريبا صابر وهو كهربائى وقام بالواجب وزيادة
قديم 29-08-2012, 07:58 PM
mr_strong mr_strong غير متواجد حالياً

mr_strong will become famous soon enoughmr_strong will become famous soon enough

انا ةكان عندى مشكلة سخونة الموتور وارتفاع مؤشر الحرارة بشكل متغير وامس رحت توكيل القطامية للمرة الخامسة وقام المهندسن الاجلاء بتغير حساس الحرارة وعمل كبل ارضى اضافى للبطارية ولحد دلوقت الحرارة منتظمة تماما بس لاحظت شئ فى منتهى الغرابة وهو ان العربية لما تسخن تشتغل مروحة الرادياتير ومعها مروحة التكييف لمدة دقيقة تقريبا ويطفو مع بعض والمؤشر مضبوط على النص والشئ التانى ان لو شغلت التكييف ولو حتى العربية باردة وماتحركتش مروحة الرادياتير تشتغل وتطفى مع مروحة التكييف وكلمت الصنايعى علشان اشتكى من تشغيل المروحتين معا قاللى دة طبيعى واللدايو والفرنا شاغلين على نفس النظام --- حد من الاخوة الافاضل يعرف يفيدنا افادكم اللة
قديم 29-08-2012, 10:37 PM
skoda77 skoda77 غير متواجد حالياً

skoda77 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyyyyyy مشاهدة المشاركة

يا جماعة قولتلكم روحوا فرع الشرابية انا عملتها هناك وبقت زى الفل رايحين فرع القطامية تعملوا ايه بس والفنى اللى فى الشرابية اسمه تقريبا صابر وهو كهربائى وقام بالواجب وزيادة
ممكن توصفلى فرع الشرابية اروحله ازاى وانا جاى من بره القاهرة طريق اسكندريةالزراعى
عشان لو حبيت اروحلهم
قديم 30-08-2012, 12:42 AM
Khaled Suleiman Khaled Suleiman غير متواجد حالياً

Khaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura aboutKhaled Suleiman has a spectacular aura about

مبروك ياباشا اخيرا بالنسبة للمروحتين ده الطبيعى بالتوفيق ان شاء الله
قديم 30-08-2012, 01:13 AM
mr_strong mr_strong غير متواجد حالياً

mr_strong will become famous soon enoughmr_strong will become famous soon enough

اللة يبارك فيك وعقبال عندكم---يا خالد بك بس دة مش تحميل على الدينامو والبطارية بدون داعى بالاضافة ان العربية من ساعة ماشتريتها زيرو كان مروحة التكييف تشتغل مع تشغيل التكييف فقط ودة الطبيعى والمنطقى لكن انا اول مرة اشوف المروحتين يشتغلو مع بعض ولادة فى العربيات الصينى فقط وهل يمكن تشغيل مروحة التكييف فقط مع التكييف زى باقى العربيات؟ ولا الصح اية بالنسبة للبى واى دى اللى مجننانى؟