العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 24-10-2010, 07:59 PM
data data غير متواجد حالياً

data will become famous soon enoughdata will become famous soon enough
افتراضي رد: شيزوفرينيا - 1- الفانوس بالفانوس والبادى اظلم

بصراحة موقع لا تحسد عليه
بس هو الفيلم ده ممكن يتعاد تانى ؟
انت لما اديته الطريحة مكنش ليها لازمه تضرب فى العربية نهائى
لانك ماتضمنش هو كان ممكن يدغدغلك العربية مدام فى الاصل كانت نيته شر
قديم 24-10-2010, 08:09 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

الاستاذ الفاضل ابونورا انالوكنت مكانك بصراحه ماكنتش عارف لحظتها كيف كنت ساتصرف هل بدافع التعقل اوبدافع الغضب ولكن اهديك واهدى نفسى الحديث التالى قال صلى الله عليه وسلم"ليس الشديد بالصرعه ولكن الذى يمسك زمام نفسه عند الغضب"والصرعه اى القوه والقتال والشده ____وربنا يسلمنا جميعا من كل سوء ومن مجانين السواقه

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 24-10-2010, 08:58 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

الموضوع خلص والنصح والتأنيب مافيش منه لازمة, دى كانت لحظة غضب ياباشا وعدت, وصدقنى لو قلتلك أنى لو فى موقفك وحد خبطلى العربية قصد (زيادة على اللى فيها) ممكن أفضل أخبط فيه وأحنا ماشين لحد مايتقلب أو "يخيش" فى عمود واللى يحصل يحصل, رغم أنى أنسان بارد جدا وعمر ما حد أستفزنى لدرجة الخناق بس ساعة "الغضب" يعمى البصر.

واللى حصل حصل ياباشا متزعلش نفسك وتدخل فى متاهات أخلاقية ملهاش لازمة, غيرك كان ممكن يخبطله باب وقوايم العربية وهو ماشى ويدفعه دم قلبه فى تصليحها, واحد تانى كان عامل له عاهة مستديمة بالكوريك, أخر كان ممكن يكهربه بألكتريك أو ياخد رقم العربية ويبهدله محاضر فى القسم ويقطع عيشه.

هو أعتدى عليك, وطالما أنت فى مصر محدش هيجيبلك حقك, أنت عاقبته وعلمته الصح, أنا مش فاهم هو كان فاكر أنه هيخبطك ويمشى عادى يعنى؟؟؟

فكبر دماغك ياباشا, الموضوع كان غصب عنك وخلص خلاص, المهم بعد كده لو حصلت حاجة زى دى تانى تتمالك نفسك, ربنا رزقك المرة دى براجل على نياته, لو كان من السواقين اللى بيشيلوا مطاوى وسيوف ربنا يعلم باللى كان ممكن يحصل.

بس أهم حاجة أنكم كنتم فعلا فاتحين الطريق, والا هتنقلب الأية.

وحمدا لله على السلامة ياكبير مفتقدين مشاركاتك.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 24-10-2010, 10:34 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

قدر الله و ما شاء فعل يا ابو نورا
بصراحه اللي عملته دا صح علشان حيخلي السواق دا يفكر ميت مره
قبل ما يعمل حركه زي دي مع حد تاني
كان المفروض كمانن تاخد منه حق الفانوس اللي كسره علي الاقل علشان يبقي ادب العمر

ولقيت نفسى بقفل العربيه وبسحب مفتاح العجل من تحت الدواسة
مش عارف ليه لما قريت الجمله دي بالذات افتكرت واحد صاحبنا متشرد
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

حـازم خـضـر

قديم 24-10-2010, 10:53 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

ولا بهمك فداك يا باشا انا لسه عامل العملة دي امبارح برضه واحد سواق تاكسي عايز يزنق عليا قمت خابطه الموضوع الحمد لله انه ما كانش في خساير كبيرة وحمدالله علي سلامتك