العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 22-03-2011, 08:19 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: the komy and the secret

العربيه دي سعرها 164000 جنيه
قديم 22-03-2011, 08:20 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف تجعل منتدانا مميزا وتصبح عضو محبوبا فيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cheetosmini مشاهدة المشاركة

نصايح غالية ومفيدة شكرا على مجهودك
نورت الموضوع
قديم 22-03-2011, 08:24 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يمكن

شكرا ياجماعه لكل الردود والشكر ليكو انتو بس انا عايز اوضح حاجه بس ان دى كلها خواطر وكنت كاتبها قبل الحادثه بتاعتى وزودت عليها بعده وانا كنت من مده كتبت خوطر برده وهنا فى القسم واللينك بتاعها اهو :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=49328

يعنى مش شرط او اكيد ان الكلام ده ينطبق عليا بس جزء منه عنى وعنك وعن غيرنا يعنى الحاله عاميه مش شخصيه ومش عنى كلها بس دى حالات وياما بنقابل وبنشوف وهنشوف

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-03-2011, 08:27 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يمكن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

لو تسمحلى انى اعقب شويه على كلامك او بمعنى اصح احاسيسك يا باسم ..

اولا : مصارحة وعتاب ولوم النفس هى 70 % من طريق اصلاحها .. لان فيه ناس كتير قوى مش عارفه اصلا ازاى تجد الطريق دا وتحس بيه فعلا

ثانيا : اى انسان فى الدنيا بيمر عليه تجارب وخبرات فى الحياه بتخليه يغير جزء من شخصيته او افكارة او عاداته بحسب ما كان بيشوف تصرفاته الاولى كانت ازاى زى مثلا ما انت اكتشفت انك ممكن تكون غشيم ( سورى انت اللى قلت )
اكيد انت هتبتدى انك تغير دا من اول ما اكتشفت ان فيك العيب دا ولولا احساسك بيه وتالمك منه ماكنتش ابدا هتغيره

ثالثا : عمر الصراحه ماكانت بتبكى صاحبها .. قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :" عليكم بالصدق فإنّ الصدق يهدي إلى البر ، وإنّ البر يهدي إلى الجنة"
وان كنا نعانى دلوقتى من كثره الغش والتدليس فتاكد ان ربنا كيد هينصر الحق فى الاخر وربنا هيعينك عليه وكل اللى هيحصلك من ضرر من صدقك دا فانت اللى بايدك تحوله لخير بمجرد الصبر عليه فيتحول صبرك الى حسنات يثيبك الله عليها فى الدنيا والاخره

رابعا : اوعى تسيب الدنيا هى اللى تتحكم فيك وشيل من مخك فكره ان الدنيا قاسية عليه دى خالص
ربنا خلقنا وكرمنا ورفعنا على العالمين وطوع لينا الارض والدنيا لتكون احد عوامل سعادتنا او شقائنا وكل نفس بما كسبت .. خلى بس اى موضوع بالنسبالك هين وارضى بما قسمه لك الله وقل الحمد لله تجد نفسك اسعد الناس

خامسا : انا مش هقولك تدخلف من انه بوابه لانه اكيد بعد كل اللى انت قلته وحاسس بيه دا فانت عارف كويس طريقك وكل اللى اتقال دا ما كان الا فضفضه لفتح صفحه جديده مع نفسك مافيهاش اى مراره

سادسا : قوم دلوقتى صالص ابوك باى طريقه بجد لان رضا الرب من رضا .. ( هما بيقولوا الاب ولكن انا هقولك الاتنين )

بشكرك على مشاعرك الجميله دى .. وبشكرك اكتر انك صارحت نفسك بيها .. واكتر واكتر على انك ماتكسفتش انك تصارح بيها غيرك فعدم خجلك من مصارحة غيرك باخطائك اول طريق الصلاح

ارجوا تقبل كلامى ورغىى دا

يانهااااااااااااااار ابيض ياميدو ده انت حللتنى وشخصتنى و عملت كل حاجه بس معلش الشخص اللى انت بتتكلم عنه ده مش انا وتابع الرد السابق وهتعرف

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-03-2011, 08:30 PM
cars admire
Guest

للاهمية رد: the komy and the secret

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

العربيه دي سعرها 164000 جنيه
very bad and scammers dealers into egypt as well
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAMN FOR THEM ALL
MA D

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة