العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 21-06-2012, 10:42 AM
Ayman_Nazeih Ayman_Nazeih غير متواجد حالياً

Ayman_Nazeih is a glorious beacon of lightAyman_Nazeih is a glorious beacon of lightAyman_Nazeih is a glorious beacon of lightAyman_Nazeih is a glorious beacon of lightAyman_Nazeih is a glorious beacon of light
افتراضي رد: هاحكيلكم حكاية مصر موتورز بس تكملوها معايا

مهتم جداً ومتابع بشغف......

"وفى السماء رزقكم وما توعدون"
قديم 21-06-2012, 11:00 AM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

متابع بأهتمام

قديم 21-06-2012, 01:16 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

طبعا متابع جدا وكان نفسي تعمل الموضوع دا من زمان

عن نفسي انا استركت في المنتدي في ابريل 2010 وكنت ساعتها بدور علي افضل عربية زيرو ممكن شرائها في مصر في حدود ال 70000ج وبصراحة انا قبل مابشتري اي حاجة باقتلها بحث الاول سواء في السوق او علي النت بس للاسف ايامها كانت المواقع محدوده جدا وكان كونك تاخد راي في عربية من علي النت كان في منتهي الصعوبة انك تلاقي موقع مصري تسال فيه عن اللي انت عايزة والناس تجاوبك من واقع تجربتها

كان الاول في دماغي شراء الاسبيرانزا M11 وكانت لسة نازلة مبقالهاش حاجة بسيطة جدا وللاسف معرفش حد يمتلكها بالمرة وحتي لما تيجي تسال عليها في السوق كانت معلومات الناس قليلة جدا عنها لغاية مالقيت منتدايا المحبوب مصر موتورز واللي عجبني فيه جدا انك مش لازم تبقي مشترك فيه عشان يقدملك معلومات بالعكس اقري اللي انت عايزة بدون اشتراك ولو بعد كده عجبك وعايز تتواصل براحتك اشترك بعد كده

بصراحة حسيت ان دا كرم عالي جدا وسمو اخلاق من مؤسسي والقائمين علي المنتدي دا غير اني حسيت كمان اننا فعلا اسرة وخصوصا ان في بعض المنتديات مبتبقاش معلنة عن اسامي مشرفينها فما بالك بمؤسسيها ومديريها

وبصراحة يا جماعة عمري ما تخيلت في يوم من الايام اني حوصل بماضيعي علي اي منتدي مهما كان لاكثر من 500 موضوع لكن اهه ماشاء الله واصل لفوق ال 1200 مشاركة ودا شئ عجيب عشان اللي يعرفني كويس يعرف ان اكتر حاجة مبحبهاش في حياتي هي الجلوس امام الكيبورد واستخدامة في الكتابة علي الكمبيوتر

لكن مع مصر موتورز ماتفهمش اول ما اقعد امام الشاشة بتلاقي ايدي شغالة لوحدها بدون ملل او تعب الحمد لله

ربنا يديم المحبة اللي مابين اعضاء منتدانا الحبيب

والشكر والتقدير لكل من ساهم في بناء والاشراف علي مصر موتورز

اخوكم
اشرف كريمه

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 21-06-2012, 02:03 PM
egyptiandiver egyptiandiver غير متواجد حالياً

egyptiandiver is a jewel in the roughegyptiandiver is a jewel in the roughegyptiandiver is a jewel in the roughegyptiandiver is a jewel in the rough

متابع...
قديم 21-06-2012, 02:36 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

متابع وبشده
: 018A1D~146:

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم