العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-06-2011, 11:13 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

ههههههههههههه
موضوع طريف جدا
شكرا لمرورك
ههههههههه
فعلا هم يبكي وهم يضحك ^^

هههههه ربنا يكون فعونك انا لو حصلي موقف زي المواقف اللي بتحصلك ممكن اصور قتيل ولا ارتكبلي جنايه
اتمنالك ربنا يبعد عنك العفاريت دول
انا بفكر اروح اسكن فى توشكى ...... فكرك هلاقي العيال دة هناك ؟

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 20-06-2011, 11:15 PM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

عادي يا فندم انا بقي مبغسلش العربيه اصلا
فالناس تعد تكتب ارقام موبايلاتها علي التراب
و اللي يكتب شتايم يندي لها الجبين معرفش ليه ؟
ناس عايزه الحرق و خساره فيهم الكيروسين كمان

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 20-06-2011, 11:16 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادي مكرم مشاهدة المشاركة

شكرا لمرورك
ههههههههه
فعلا هم يبكي وهم يضحك ^^

اتمنالك ربنا يبعد عنك العفاريت دول
انا بفكر اروح اسكن فى توشكى ...... فكرك هلاقي العيال دة هناك ؟
هههههه والله يا فادي بيتهيألي لو سكنت في جحر نمل حتلاقي النمل الصغير برضه وراك وراك زي ما سعد باشا ما قال ( مافيش فايده)
قديم 20-06-2011, 11:17 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

لايااستاذ طارق مش عوزين مواضيع تانيه لان لو فى مواضيع يبقى فيه مشاكل لسمح الله
اسلوبك جميل وشيق
وفعلا شر البليه ما يضحك
ربنا يحفظنا جميعا
شكرا لمرورك يا عصام باشا وربنا يهديهم علينا و يحنن قلوبهم

كنت دايما اتخانق مع الجيران عشان ولادهم ايام العربيه ال31 كانو دايما يكسروا المساحات
بس الحمد لله
من يوم ما جبت الانسر الظاهر انهم خافوا من شكلها ماعادوش بيقربوا منها حتى بس بردوا لازم اغطيها عشان ما يحفظوش اماكن المرايات والمساحات وخلافه
ومشكور لاثارة الموضوع يا باشا
وربنا يهديهم
شكرا ليك ^^
وربنا يسمع دعاك ياااارب

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 20-06-2011, 11:37 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

فعلا بجد العيال دى مشكلة زى عندى اول لما اشتريت عربية لانوس اول يوم جيت بليل وركنت العربية وطبعا العيال كانت بتلعب وصحيت الصبح ونازل على الشغل لقيت بقى اية لقيت كتبين اسمى واسم بنتى على الكبوت تخيل بقى والكتابة باين بمسمار علشان الصاج بتاع العربية باين فى الاسميين يعنى بصراحة كنت عايز اضرب العيال اللى فى الشارع كلها بوظو الكبوت خالص وبعد كدة ركنتها فى جراج بقى علشان الموضوع دة

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت