العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 15-06-2012, 03:48 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماحستيش فيوم ان عربيه حيه ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههه اوعي تكون بتبص عليا وهي بتاخد دش

هههههههه ياباشا دة انا اللى بقوم بالمهمة دة وفى شارع عمومى واللى رايح واللى جاى بيبص

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 15-06-2012, 02:08 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 15-06-2012, 02:54 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

أولاً أنا فعلاً بأحس بتجاوب بين الإنسان و أى آله مش العربيات بس
المهم الموضوع ده حصل مع نسيبى و كل أولاده شهدوا عليه
الراجل فى بداية حياته كان معاه عربية مازدا نص نقل شغال عليها جايبها من الزيرو, فضلت معاه 17 سنه, و عملها 3 عمرات موتور و عمل فيها كل حاجه
المهم جاء اليوم اللى فكر و قرر يبيعها فيه, كان راكنها فى الجراج و جاى ينزلها , طلعت تانى لوحدها و دخلت الجراج, الموضوع ده أتكرر 3 مرات ينزلها و تطلع لواحدها و تدخل الجراج تانى, المهم برضه باعها و بكى عليها , معلش عشرة عمر و شافت معاه شقا كتيييير .

أنا بقى بأحب الخياطه, عندنا ماكنه قديمة و على أد حالها, الماكنه متشتغلش غير معايا بس بعد ما أزيتها و أضبطها, لو حد تانى قعد عليها متشتغلش. و ساعات أحس إنها بتعاتبنى عتاب رهيييب علشان مطنشها, كل ما ألضم الخيط فى الأبره يتقطع لواحده.
قديم 15-06-2012, 08:58 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zing0 مشاهدة المشاركة

أولاً أنا فعلاً بأحس بتجاوب بين الإنسان و أى آله مش العربيات بس
المهم الموضوع ده حصل مع نسيبى و كل أولاده شهدوا عليه
الراجل فى بداية حياته كان معاه عربية مازدا نص نقل شغال عليها جايبها من الزيرو, فضلت معاه 17 سنه, و عملها 3 عمرات موتور و عمل فيها كل حاجه
المهم جاء اليوم اللى فكر و قرر يبيعها فيه, كان راكنها فى الجراج و جاى ينزلها , طلعت تانى لوحدها و دخلت الجراج, الموضوع ده أتكرر 3 مرات ينزلها و تطلع لواحدها و تدخل الجراج تانى, المهم برضه باعها و بكى عليها , معلش عشرة عمر و شافت معاه شقا كتيييير .

أنا بقى بأحب الخياطه, عندنا ماكنه قديمة و على أد حالها, الماكنه متشتغلش غير معايا بس بعد ما أزيتها و أضبطها, لو حد تانى قعد عليها متشتغلش. و ساعات أحس إنها بتعاتبنى عتاب رهيييب علشان مطنشها, كل ما ألضم الخيط فى الأبره يتقطع لواحده.
فعلا سبحان الله
تسلم بجد عالاضافه الحلوه دي وعلي مشاركتنا تجربتك الجميله دي نورت الموضوع يا كبير

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128