العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 10-01-2011, 03:41 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
جديد ماحستيش فيوم ان عربيه حيه ؟

سؤال بسيط ماحستيش فيوم ان عربيتك حيه وفيها الروح وبتتصرف كانها حاسه بيك او بتعاندك ساعات ياريت كل واحد يوصف اللي اللي بيحصل بينه وبين عربيته والمواقف اللي بيمروا بيها سوا لاني ممكن اقسم ليكم اني عربيتي بتحس بيا
قديم 10-01-2011, 04:44 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماحستيش فيوم ان عربيه حيه ؟

اكيد طبعا حسيت بنفس الحاجات دي
انا مثلا لما اكون مستعجل و ورايا حاجه مهمه الاقي العربية فايقة كده و بتستجيب لكل رغباتي
و احيانا اخري اكون مستعجل و بجري بس بدون سبب وجيه تلاق العربية مكتومه و مش مساعداك كانها بتقولي انت هتتعبني علي الفاضي ليه

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 10-01-2011, 05:47 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ه

موضوع جميل والله انا كان ايام ال 128 الله يرحمها قبل ما نعرف طريق الهيوانداي كنت بتروق منها كل ترويقه والتانيه زي الفل

كنت حاسس انها بتعاندني وبتقولي انتا عايز كذا طب انا هعمل العكس ربنا يسامحها من عنده
قديم 10-01-2011, 06:28 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

سقت عربيات كتير و امتلكت عربيات كتير هنا في الخليج بس بجد اللي كانت بتحس بيا هي 132 بتاعت والدي و ليها موقف معايا كتير اوي ايام الكلية و اول خروجة ليا مع المدام ايام الخطوبة جيت ادورها راحت موش راضية روحت موطي عليها و موشوشا و قلت لها اوعي تكسفيني ساعتها دارت و كنا في زفه اخوه المدام و العربية يومها عملت معايا احلي شغل و مواقف كتير جدااا جداااااااا يالا ايامها بجد متتنسيش يالا ايام
قديم 10-01-2011, 10:05 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

انا كتير اوي بحس بالموضوع دا
و اكتر مرتين حسيت بالعربيه
اخر مره ركبت ال 125 اللي كانت معايا قبل ما اسافر الامارات
الكلام دا كنت في 2004 و اخر يوم لقيت العربيه فايقه اوي
زي ما تقول بتحاول تسعدني قبل ما اسافر
و رغم ان العربيه دي كان عندنا غيرها مش هي بس
لكن كنت بحبها اوي و مش ببخل عليها بحاجه
لدرجه ان خلاص و انا مروح البيت جالي احساس ان دي اخر مره حركبها في حياتي
رغم انها كانت معنا من 17 سنه و بقيت ماشي اخر الخطوات بالراحه
و وقفتها و بدات المس التابلوه و السقف و قد وضعت قبله علي الدركسيون
و قبل ان اغطيها قد وضعت قبله اخري علي الكابود و القيت عليها نظره الوداع
و ما توقعته قد حدث فبعد سفري بعده اشهر قد تم بيعها.
..........
موقف اخر كان مع السويفت
قبل ان ابيعها قد امتلكت اللانسر و عارض السويفت للبيع
و كان كل يوم انزل الاقي فيها حاجه بايظه
مره فانوس يتكسر لوحده
الاقي مروحه الدرياتير اشتغلت لوحدها
دراع المساحات اتكسر من اخويا كان واخدها مشوار يوم ما اشتريت!!!!
لدرجه اني فضلت ابيعها بخساره خوفا علي اموالي من تلفياتها الغير طبيعيه هههههه

حـازم خـضـر