العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-01-2014, 08:57 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

بس هناك عندهم موضوعات كتير بصراحة وفى فروع كتير
هنا لو تمت بعض التعديلات على المنتدى هايبقى اقوى بامر الله
ده رأيي احد الاعضاء هنا في المنتدى التاني
قديم 02-01-2014, 08:59 PM

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

وزى ما قولت وزى مانتو شايفين قد ايه كان حريص باسلوب خبيث يدعى علينا اننا منتدى اعضائه مبيفهموش حاجة فى العربيات وياعينى صعبان عليه وجودة هنا بينما هناك فيه ناس بتفهم !!

طب انا مع كل سفاله وقذاره ادارة نايل مقدرش اتمنى للمنتدى ككل غير النجاح علشان مجهود الناس اللى فيه من مواضيع ومشاركات ومقدرش ابداً اشوه او اسيء لاعضائه انت عايز تدعو عضو عندك مفيش مشكلة لكن ليه تسيء ليه ولاعضاءه باسلوب خبيث وقذر كدة !!!

شكرا لذوقك ياكبير
قديم 02-01-2014, 09:20 PM

بالنسبه لاداره مصر موتورز فكرتم تعملوا اعلان بالجرايد او المواقع الالكترونيه ...فكرتم تعملوا شريط اخبار في واجهه الموقع.... فكرتم تعملوا ملخص اعلان لاهم الاحداث في عالم السيارات في واجهه الموقع... حد هنا من الاعضاء شاف متابعه لحدث Redbull Park Drift الاخراني ؟؟؟ في قسم من الاقسام بيعمل مقابلات شهريه او على الاقل دوريه عشان روح التأخي ومبدأ الاسره اللي بتقول عليها يا استاذ ابو نورا ؟؟
روح الاسره مش شعارات لكن افعال يا ساده
قديم 02-01-2014, 09:49 PM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute

ما بلاش موضوع الدماغ ده

انا بعت كل الرسائل لوائل و اتفقت معاه من البداية انى استدرجك لحد اما نشوف ايه الموضوع و لو كان طلب الباسورد كنت اديتهالو معنديش حاجه تستخبى

الصح و الاصول لما تشوف حاجه عاجباك فى مكان متجيش تخطف اللى عاملها لكن تروح تدعو الناس تشوف ده فى المكان اللى اتحط فيه

و بعدين انا مش مشترك فى اى منتدى تانى و وائل نشر اللى شافه مناسب

و بعدين انا عارف ان التفاعل هنا قليل و فى كل موضوع بضحك بكلمتين على موضوع التفاعل و بحط الجديد عادى برضو ولا فارقة معايا .. بس قولى ولا تخبيش يا شيخ مين وراء اعلانات الغسالات والتلاجات اللى بتنزل بعد كل موضوع جديد ينزل على المنتدى لحد ما تغرق الترافك بتاعه و الناس متشوفهوش ؟

قديم 02-01-2014, 10:16 PM

يعني انت لسه قايل انك عارف ان تفاعل المنتدى قليل اقوم انا اجيب الناس ليه؟؟ ليه هوا انا عايز مصلحه الأعضاء ولا مصلحه الاداره وبعدين انا دعيتك انت على الخاص يعني مضرتش باقي الناس و مدعتش اي حد يعني شايف انه كان عندك معلومه و حبيت افيد بيك الناس وافيدك لاني اللي لاحظته انك بتعمل تعديلاتك و خصوصا التيربو بمقابل و شايف انك ممكن هناك تعلم الناس و الناس تتجواب معاك و في نفس الوقت ممكن تعمل هامش ربح
وبالنسبه للاعلانات اسأل الاداره

Sent from my LT26i using Tapatalk

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى