العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 26-12-2012, 01:49 AM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أركب ستائر ولا أكبر دماغى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek/ مشاهدة المشاركة

الستائر لومن نوع تقيل بتعوق الرؤيه الخلفيه
وبالنسبه للتائر اللى بتطلع وتنزل مع الزجاج بلاش منها بتحتاج لزق فى فرش الابواب وبتشوه العربيه من جوه مع كتر اللزق بلاااااااش منها احسن
السلام عليكم
طيب الى عايز يركب يركب ايه
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 26-12-2012, 02:04 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
والله المستعان
ركب الى قلتلك علييييييهم وع ضماااانتى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 26-12-2012, 02:26 AM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
والله المستعان
شوف يابشمهندس
انا جربت ستاير الكبس
هى جيده جدا بس تعيق الرؤيه الخلفيه ولو عندك حساسات ركن او كاميرا خلفيه العمليه بتبقى تمام
من ناحيه الستائر اللى بتترفع مع الزجاج
اول مشكله انك لازم تلزقها فى فرش الباب الاول وتعلقها بخطاف فى الزجاج ولو اللزق فك هتعيد تركيبه تانى ومع الوقت هتبوظ مكانها فى فرش الباب
الكلام عن تجربه وبعدين لو انت من هواه ركن يدك الشمال على الباب هتضايقك جدا
هو الافضل الفاميه شكله شيك بس مش مصرح به فى المرور

قديم 26-12-2012, 12:19 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek/ مشاهدة المشاركة

شوف يابشمهندس
انا جربت ستاير الكبس
هى جيده جدا بس تعيق الرؤيه الخلفيه ولو عندك حساسات ركن او كاميرا خلفيه العمليه بتبقى تمام
من ناحيه الستائر اللى بتترفع مع الزجاج
اول مشكله انك لازم تلزقها فى فرش الباب الاول وتعلقها بخطاف فى الزجاج ولو اللزق فك هتعيد تركيبه تانى ومع الوقت هتبوظ مكانها فى فرش الباب
الكلام عن تجربه وبعدين لو انت من هواه ركن يدك الشمال على الباب هتضايقك جدا
هو الافضل الفاميه شكله شيك بس مش مصرح به فى المرور

https://www.facebook.com/weam.mohamed.718
قديم 26-12-2012, 12:34 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

علي فكره انا مركب طقم ستاير كامل في الوجان
4 ابواب وزجاج خلفي

وبصراحه مخليين العربيه تلاجه
وخصوصيتك براحتك محدش كاشف اي حاجه

اهم حاجه انك بتعتمد علي مراياتك فقط يعني ولا تبص يمين ولا شمال لان الرؤية شبه منعدمه
وممكن بابين خلفي بس

هي الفكره ان الستاير بتتكبس في الفرام الكاوتش

وبتفرق جدا في الصيف

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي