العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-05-2009, 07:41 PM
wom010 wom010 غير متواجد حالياً

wom010 is on a distinguished road
رد: محتاج جديد او مستعمل لا يشترط النوع لاكن بالقسط

ايه ياجماعه انا شايف ناس عدت وماردتش ياريت الافاده ضرورى ياجماعه
قديم 29-05-2009, 08:02 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افيدوني جزاكم الله خيرا

ممكن تجيب مفردات مرتب وايصال كهرباء وصورة بطاقة وانشاء الله اساعد حضرتك بس الاقسط مش هيمشى مبلغ 800 هيزيد شوية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 29-05-2009, 08:02 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربية تقسيط بمقدم 10.000 جنية

ممكن تجيب مفردات مرتب وايصال كهرباء وصورة بطاقة وانشاء الله اساعد حضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 29-05-2009, 08:04 PM
bassel bassel غير متواجد حالياً

bassel will become famous soon enough
افتراضي رد: محتاج جديد او مستعمل لا يشترط النوع لاكن بالقسط

يا ريت يا جماعه حد يرد على العضو wom010 ضرورى استفساره مهم
و فين الاستاذ سيف ؟؟
قديم 29-05-2009, 08:11 PM

افتراضي رد: محتاج جديد او مستعمل لا يشترط النوع لاكن بالقسط

اوضح ليك نقطة لو كنت قرات موضوع تفسيرات التقسيط للجديد والمستعمل كنت عرفت شى مهم
التقسيط ليزمة امرين مهميمن جدا مقدم وضمنات
فلو فرد معندوش مقدم كبير يبقى لازم فى ضمنات كبيرة
ولو فرض عندة مقدم كبير يبقى مش لازم ضمنات كبيرة
ازاى نحل الموضوع بتاع حضرتك وانت مش عايز تساعد فى هذا الموضوع تخيل حضرتك مكان الفرد ال هيمول لحضرتك العربية واحد بيقولك عايز كل الامور دة ومش هيقدر يقدم ضمنات وممعهوش مقدم كبير يبقى ازاى الحل
ارجوك انتظر شوية واجع امورك وحاول تحل امر من الاثنين اما مقدم كبير او اثبات ضمنات

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة