العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-02-2009, 03:16 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربية بالتقسيط المباشر

استاذ احمد ممكن تقولى رقم تليفونك او تكلمنى على 0125485222 او 26435119
وان شاء الله اساعدك
قديم 22-02-2009, 01:01 AM
gase gase غير متواجد حالياً

gase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond reputegase has a reputation beyond repute

ممكن تقول لنا هنا ايه افضل تقسيط مباشر وفائده كام؟ هل سيكون من معرض معين وهل سيكون بضمان وديعه ولا ايه ؟ وشكرا
د عبير
قديم 22-02-2009, 02:47 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

حضرتيك تم الرد على الميل الخاص وانتظر الرد
لسرعة الستفسار 26435119 او 0125485222
قديم 22-02-2009, 07:08 PM
حسن رياض حسن رياض غير متواجد حالياً

حسن رياض is on a distinguished road
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

عاوز سيارة هونداى اكسيل بالتقسيط ادفع 13000 مقدم والباقى على 3 سنوات ممكن او لو ممكن عندى سيارة 128 ممكن تتحسب من المقدم ايميلى ar.incairo@yahoo.com
قديم 23-02-2009, 01:06 AM
niceword niceword غير متواجد حالياً

niceword will become famous soon enough
افتراضي رد: احسن طريقة لتقسيط السيارات زيرو ومستعمل

انا ما بيعجبنى الناس الى بتدخل و تكتب عروض و بعد كده تطنش الناس احنا عايزين العروض تكون واضحة

علشان الكل يستفاد يعنى

لازم يوضح الضمنات المطلوبة
و نسبة الربح
و اقصى مده للتقسيط

و انا بقول

خاليها تصدى و مودلها يعدى

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة