العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 04-04-2010, 12:29 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ااجر لامبورجينى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

والله يا باشا لو علشان اجرب صاروخ فضائى عاملاه ناسا .... يبقى سفه برده
هيكون فيها ايه زيادة يعنى ... بتجمع اسرع و بتفرمل احسن و بتاخد الملفات من غير ولا سنة ميل و فرشها من احسن جلد فى العالم و قعدتها تحسسك بالطيران...
تجربة لا تنسى ... بس لما تكون ببلاش ...........
انا حتى لو مليونير مش هاروح اجربها بفلوس ... ممكن ابقى اعملها تست درايف فى المعرض و لو عجبتنى قوى هشتريها و اخلص
استــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــاذ:HAPPY _~211:

حـازم خـضـر

قديم 04-04-2010, 01:09 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

لو ده حلم حياتك

اطلع دبي كل العربيات دي بتتأجر هناك

قديم 04-04-2010, 01:35 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة geuvara_2010 مشاهدة المشاركة

ياجماعه فندف الفور سيزون جايب عربيه بوريش كايين ال4*4 موديل جي تي اي ايجارها في اليوم بس 15000
مع العلم انه العربيه هو مشتريها مستعمله من دبي
يا باشا الكايين الجى تى اس ... علشان مفيش فى الكايين حاجة اسمها جى تى أى
تمنها اقل من نص تمن اللمبورجينى الجلاردو اللى هى مش احسن لمبورجينى يعنى.....
و كمان جايبها مستعملة ....
يبقى زى ما قلت لك اقل لمبورجينى هتتأجر فى مصر ب 25000 مرتاااااااااااااااح

فينك يا حورس باشا تيجى تشوف .....
لو نزلت مصر بعربيتك شهرين تعمل مليون جنيه و ترجع ... ههههههههههه

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 04-04-2010, 04:26 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد وبصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

انا ممكن اقولك هات عربية اجرها لك واديك فى الشهر 5 الف جنية طبعا انت هتفرح صح وبعد سنة اقولك اسف مش قادر وكمان تجدنى بتاخر عليك فى الفلوس واقولك كل شوية بكرة وبعدة لغايت انت متتمنى تحصل على عربيتك ومش مهم الفلوس صح
0125485222
كلامك طبعا صح يا سيف باشا
بس انا اعتقد انه لو مأجر لشركه محترمه زى شركات البترول او الوزارات الموضوع بيكون مختلف
ولا اصلا الشركات دى مش بتاجر غير سنه واحده ؟؟؟
قديم 04-04-2010, 05:34 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الرد وبصراحه

تمام يااستاذ سيف وشكرا على ردك بس ليا سؤال
انا مش طالب مثلا 300 فى الميه مكسب بعد خمس سنين انا كل اللى طالبه ان فلوسى تندفع فى ميعادها والعربيه تعامل باحترام من قبل الشركه اللى هااجرلها على فكره العكس هو اللى بيحصل
المدام عندى بتشتغل فى شركه بترولكبيره جدا وهى اللى بتحذرنى انى اعمل الموضوع ده وبتحكيلى كم المشاكل والخناقات من اصحاب العربيات لحد مايسحبوها من الشركه وان معظم العربيات بعد سنه واحده بتشخلل
ومع ذلك الموضوع فعلا لانه مكسب حلال ومشروع مغرى انا بفكر فيه بجديه بس برضه خااااااااااااااااايف
واعتقد ان ناس كتير فى نفس خوفى وحيرتى دى ولا ايه ياشباب؟

انا قريت كل المواضيع اللى اتكتبت فى القسم هنا وفى منتديات تانيه واعلانات ماليه النت ومافيش حاجه برضه مشجعانى ولا مطمنانى

منتظر ردك يااستاذ سيف وناس كتيييييييييير قوى مستنياه انا عارف

الكلمات الدليلية
للايجار, للايجار لانسر اتوماتيك, موديل2009, مطلوب سيارة للايجار, ايجار سيارات مصر, هيونداى فيرنا