العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 02-04-2010, 04:49 AM
yaidi ahmed yaidi ahmed غير متواجد حالياً

yaidi ahmed is on a distinguished road
عايز حد يساعدنى

عايز حد يساعدنى انا معايا 128 وعايز اسقط ماكنه لانشيا 1600 واظبط العربيه بكامل جميل انا اسمع ان الموتور ده انجكشن ومعاه تكييف لما سالت واحد اعرفه مسقط نفس الموتور ده قالى التكييف مش هاينفع يركب علشان مالوش مكان والانجكشن مش هاينفع لازم تحول الموتور لكاربراتير علشان الانجكشن عايز ضفيره مش عارف اه وعملى حوارات كتيير حلو انا بعد ما قريت الكلام الى مكتوب على الموقع عن ال128 كان عندى امل ان العربيه تتظبت لكن الى انا سالته ده احبطنى جداptmnlo123per144 فايريت حد يرد عليا و يقولى كلامه صح ولا غلط وياترى التظبيتات الى انوا كاتبتوها عن ال128 دى تتكلف كام من اول الموتور لحد اللون و كل حاجه يعنى تظبيت من الالف لياء
قديم 02-04-2010, 06:39 AM
kingmony kingmony غير متواجد حالياً

kingmony is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز حد يساعدنى

المواضيع دى هتكلفك اكثر من 10 الاف جنيه فنصيحه حطهم على تمن عربيتك وغيرها مثلا لجولف او هيوندى اكسل
قديم 02-04-2010, 05:06 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز حد يساعدنى

هيسقط مش هيقول لا

بس شاسيه ال 128 مشاكله معروفه انه بيشرخ ! لازم تحطله شدادات و برضه مش مضمون انا رأيي بلاش