العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 26-05-2011, 07:49 PM
gobo gobo غير متواجد حالياً

gobo has a spectacular aura aboutgobo has a spectacular aura about
افتراضي رد: مصر الثورة و الأغبياء

والله انا نفسى اشوف الاستاذ mmfor لو كان ضابط شرطه هايسحب واحد زى ده بكل ادب واحترام ازاى؟
قديم 26-05-2011, 09:23 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gobo مشاهدة المشاركة

والله انا نفسى اشوف الاستاذ mmfor لو كان ضابط شرطه هايسحب واحد زى ده بكل ادب واحترام ازاى؟
والله لو على السحبة دى بسيطة والقانون الى هو مش عارف يطبقه بيديله حق إنه يسأل اللى موجودسن فى مكان الحادث ولو أكدوا كلام الأنسة اللى مش لطيفة يتنيل يبعت يجيب الناس الحلويين اللى إسمهم العساكر ويقولوله إتفضل معانا على القسم ولو هو فعلا غلطان الناس هما اللى هيجرجروه على القسم مش العساكر كمان أما لو مش غلطان الهانم تاخد بلاغ إزعاج سلطات مع خلاص إحترامى لك إبقى إتفرج على مطاردات الأمن بره مصر عاملة إزاى المجرم يدوس الظابط بالعربية ولما يتمسك يودوه يحكموه مش يعقبوه فى ساعتها ومع كامل وخالص تقديرى للظباط المحترميين اللى أنا أعرف منهم كتير واللى لما عرفوا القصة دى إضايقوا جدا وكان رد أحدهم هو ليه ضيع حقة وحق بنته باللى هو عملة ده ده لو كان ليهم حق أصلا

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 27-05-2011, 04:53 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute

و ايه المشكلة,
انا لو مكان المأمور كنت هعمل فى السواق اكتر من كده راجل بيدافع عن بنته و كلنا عارفين بلطجة سواقين الميكروباص و قلة ادبهم.

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى
قديم 27-05-2011, 08:49 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادى مشاهدة المشاركة

و ايه المشكلة,
انا لو مكان المأمور كنت هعمل فى السواق اكتر من كده راجل بيدافع عن بنته و كلنا عارفين بلطجة سواقين الميكروباص و قلة ادبهم.
طب والله والله أنا كنت عارف إن ده هيبقى ردك ههههه يا أستاذ فادى مش عارف ليه منغير زعل يعنى ومع كامل إحترامى لك بحس إن حضرتك بتحب تمشى بمبدأ خالف تعرف فى أغلب الموضيع والردود هههههه المهم متزعلش

بس أنا عايز أوضح نقطة هى إن القانون متعملش عشان كل واحد يأخذ حقه بإيده وإلا هتبقى سايبة أكتر ماهيا سيبة ومعلش ومهما قلنا القانون هو القانون ولا أحد فوقه والسواق إن كان بلطجى منزلش لمستواه وابقى بلطجى زيه ولا إية

تقبل تحياتى والإختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @