العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 08-09-2012, 05:12 AM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اشترى byd ولا لأ

ممكن يعمل شكوى لجهاز حماية المستهلك .
ناس معانا فى المنتدى عملتها مع توكيل غبور والمشكلة اتحلت بسهولك وبسرعه
========================= ===
ولو الموضوع متحلش يقدر يرفع تعويض على التوكيل بصفته وكيل للمصنع
بس القضية هتكلفة شوية وهتاخد وقت علشان يثبت ان دى عيب صناعه مش عيب استخدام
========================= ===
الحل الافضل والاسرع شكوى لجهاز حماية المستهلك
قديم 08-09-2012, 08:42 AM
peter magdy peter magdy غير متواجد حالياً

peter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to allpeter magdy is a name known to all

متشكر لردود حضرتكم
هى فعلا عربية كويسة لكن مشكلة الحرارة هى المشكلة الوحيدة فى العربية بس على ما سمعت انة حرارة كاذبة يعنى عيب من الامبير بس مش معنى كدة الواحد يسكت عليها
الموجود حاليا موديل 2013 و سألت سمير ريان من كام يوم كان قالى انها هتزل كمان كام يوم علشان معندوش منها يعنى زمنها نزلت من يومين او تلاتة
اللى عاجبنى فيها امكانيتها و سعرها لو الامكانيات فى اى عربية تانى زى كيا او هيونداى
هيقولك دى كاملة او عاى لاين و تمنها ميقلش عن 100 الف و زيادة
بالنسبة لعربية اسبرنزا
كان لى صديق معاة تاكسى منها كان بيسب و يلعن فيها و كان بيشكر فى byd
و كنت بركب مع سواقين تاكسى كتير و كان كلة لية نفس الرأى اعطال الاسبرنزا كتير
------------------
طب هل و انا بشترى ممكن يبان مؤشر الحرارة
يعنى و انا بجرب العربية فى المعرض يعنى و هيا بتسخن ممكن يبان العيب دة ولا بعد اد اية
شكرا جدا لحضراتكم
قديم 08-09-2012, 08:46 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

طب هل و انا بشترى ممكن يبان مؤشر الحرارة
يعنى و انا بجرب العربية فى المعرض يعنى و هيا بتسخن ممكن يبان العيب دة ولا بعد اد اية
شكرا جدا لحضراتكم
والله معرفش بصراحة بس انتا لو تقدر تعمل تيست درايف سريع كده للعربية ربع ساعة ممكن تعرف كل حاجة

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 09-09-2012, 11:03 AM
hanyyyyyy hanyyyyyy غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم-السيارات

hanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nicehanyyyyyy is just really nice

يابيييييييييييييييييييييي يييييييييتر قولتلك ماتخافش وطلع الشك من جواك وحطيت قبل كده رقم موبايلى ولو عايز عنوانى كمااان اديهولك وبطل خوف والعربية معايا داخله فى 3 شهور وعامل لحد دلوقتى 14000كيلو والحرارة انا قولت قبل كده تعالجوها ازاى وفين واللى معاه العربية ادرى من اللى معهوووووووووووش

خلص الكلام
قديم 09-09-2012, 02:31 PM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute

بصفة عامة العربية كويسة جدا . والتوكيل اكثر من سيئ
لو هتشتريها اعمل حسابك انك اشتريت عربية بدون ضمان او وكيل
وتقبل مرورى