العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مصر بايكرز

مصر بايكرز قسم الدراجات النارية - موتوسيكلات - صور دراجات - استعراضات - احدث موديلات الدراجات - اشهر القائدين - مناسبات وانشطة الدراجات النارية فى مصر والعالم Masr Bikers

قديم 25-08-2010, 06:19 PM
معتز868 معتز868 غير متواجد حالياً

معتز868 is on a distinguished road
افتراضي رد: اعلانات وعروض البيع والشراء

honda cbr 954rr ماشي 20000 عداد 350km/hr بحاله ممتازه متركبله فلاتر و power commander 273 لرفع الpower horse الكاوتش الوراني 200 و الامامي جديد
متركبله 2 american sliders لحماية الموتوسيكل و متركبله سكريين و فيه زينون عالي موديل 2003 معدل كامل 2004 و افراج جمركي
مطلوب
45000
قديم 26-08-2010, 12:10 AM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

معايا 15 الف وكنت عايز اعرف يجيبولي ايه طبعا هوندا سي بي ار
250 او 400 بس انا كان عندي مكنه ياماها بس قديمه وجديد في الهوندا عايز اجيب مكنه العمر مش هبيعها الرجاء حد يفيدني وشكرا
قديم 26-08-2010, 01:18 AM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

متشكر جدا يا جاك باشا ربنا يطمنك موضوع قطع الغيار ده كان مخوفني
طيب بالنسبه للافراج الجمركي يعني اشتريه من المعارض ولا منين ؟
قديم 26-08-2010, 07:05 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

الف شكر ليك يا باشا والله ما عارف اقولك ايه انا عارف اني دوشتك بس تعمل ايه بقي انت الاب الروحي لقسم البايكس ان و injection ربنا يكرمكو انت كده جاوبت علي كل الاسئلة اللي كانت بتدور في مخي بجد ربنا يكرمك بس ليا سؤال اخير انا بعرف اسوق عربيات مانيوال وبعرف اسوق عجل هل موضوع سواقة ال 250 المانيوال هيبقي سهل وهاتعلمه بسرعة ؟؟
انا كده بعون الله علي السنة الجاية اشدلي واحد 250 بس باقي اصعب خطوة اني اقنع الحاج والحاجة انت عارف بقي يعني ايه تقولهم عايز اجيب موتوسيكل
ههههههههههه ربنا يوفقك ان شاء الله ياكوتش وسواقتها سهله متقلقش بس محتاجه شوية تمكن كده وتركيز وتوازن وواحده واحده كل حاجه هتبقي تمام معاك ان شاء الله وابقي ادخل موضوعي بتاع ازاي تقنع المعلمين وان شاء الله هيقتنعوا

قديم 26-08-2010, 07:07 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

متشكر جدا يا جاك باشا ربنا يطمنك موضوع قطع الغيار ده كان مخوفني
طيب بالنسبه للافراج الجمركي يعني اشتريه من المعارض ولا منين ؟
الشكر لله ياكوتش والافراج ده هتلاقيه في المعارض وعموما اول ما تنوي باذن الله هنزل معاك ونوقعلك حاجه كويسه باذن الله