العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 10-04-2012, 12:25 AM
captain eslam captain eslam غير متواجد حالياً

captain eslam is on a distinguished road
افتراضي رد: الحمد لله اشتريت صني 2011 ex sallon

الحمد الله اشتريت نيسان صني 2012 اوتوماتيك ايه بي اس عربية هايلة ومحترمة جدا واشترتها بناءا علي نصايح المنتدي ده وعملت صيانة الالف النهاردة في مودرن موتورز ابو رواش مركز محترم بجد كان عندي صوت تزيق خفيف في التابلوه وصلحوه الحمد لله ولأن الرياح دايما تأتي بما لاتشتهي السفن وانا راجع وماشي بسرعة 5 كم والله عشان الزحمة سيدة محترمةراكبة باسات تدخل فيا من ورا هو مش بسرعة اوي بس خبطت الاكصدام من الجنب اليمين حصل قطع فيه حوالي 8 سم وللاسف الخبطة خزنت في حوض الشنطة بس بسيطة وفي كلبس من الاكصدام اتكسر والشنطة مبتقفلش كويس وعملت فرق بسيط بين الشنطة والرفرف اليمين .........الحمد الله علي كل شيء طبعا بس مزعلاني اوي انا مأمن علي العربية بس عاوز اعرف لو وديتها التوكيل هاترجع زي الفابريكة تاني ولا لأ وانهي توكيل احسن خصوصا في حوارات السمكرة.....منتظر منكم الافادة وشكرا لكم
قديم 10-04-2012, 03:49 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة captain eslam مشاهدة المشاركة

الحمد الله اشتريت نيسان صني 2012 اوتوماتيك ايه بي اس عربية هايلة ومحترمة جدا واشترتها بناءا علي نصايح المنتدي ده وعملت صيانة الالف النهاردة في مودرن موتورز ابو رواش مركز محترم بجد كان عندي صوت تزيق خفيف في التابلوه وصلحوه الحمد لله ولأن الرياح دايما تأتي بما لاتشتهي السفن وانا راجع وماشي بسرعة 5 كم والله عشان الزحمة سيدة محترمةراكبة باسات تدخل فيا من ورا هو مش بسرعة اوي بس خبطت الاكصدام من الجنب اليمين حصل قطع فيه حوالي 8 سم وللاسف الخبطة خزنت في حوض الشنطة بس بسيطة وفي كلبس من الاكصدام اتكسر والشنطة مبتقفلش كويس وعملت فرق بسيط بين الشنطة والرفرف اليمين .........الحمد الله علي كل شيء طبعا بس مزعلاني اوي انا مأمن علي العربية بس عاوز اعرف لو وديتها التوكيل هاترجع زي الفابريكة تاني ولا لأ وانهي توكيل احسن خصوصا في حوارات السمكرة.....منتظر منكم الافادة وشكرا لكم
بسيطه و ان شاء ترجع زي الاول وقدر الله وما شاء فعل بخصوص الشنطه والفرق التوكيل هيعملهولك ان شاء الله وترجع زي الاول واحسن اما الاكصدام فأظن ان التوكيل ممكن يقلك غير واحد جديد وميلحموش فلو قلك كده وانا مش متاكد تبقي تعمله بره عند سمكري نضيف وهيلحمه وبرجعه زي الاول وهتحتاج ترش مكانه وكده كده معظم الاكصدامات عالعربيات في مصر بتخخبط وبتتلحم وبترش اهم حاجه ان يكون جسم العربيه مش مرشوش وكلها حاجات بسيطه والحمد لله انها جت علي اقد كده عشان تاخد العين وكل العربيات في مصر بتتخبط يوميا اهم حاجه مجيش في الواحد وربنا يوفق للخير
قديم 03-05-2012, 12:32 AM
اشرف فاروق اشرف فاروق غير متواجد حالياً

اشرف فاروق is on a distinguished road

اخوانى مالك سيارات نيسان صنى انا عندى سياره نيسان صنى موديل 2011 عندى مشكله عمله ليا قلق كبير واعرض المشكله على حضرتكم المشكله فى الفتيس عند تغير من الار الى الدى او العكس اسمع صوت خبطه قويه ترج السياره وهى تقريبا خبط حديد ببعضه بطريقه غبيه وهدا العيب من يوم استلام السياره ودهبت ا لسبع وحجز السياره عشره ايام عندهم واخدت العربه كما هيا علما بان السياره عمل 11000 كيلو متر احدا عشر الف كيلو متر برجا من يصل الى حل يتصل بى على الرقم 01004316254ولكم منى الف شكر
قديم 18-07-2012, 12:29 AM
adamlion adamlion غير متواجد حالياً

adamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to beholdadamlion is a splendid one to behold

الف مبروك يا باشا اختيار ممتاز وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
تحياتى ادم
قديم 18-07-2012, 01:13 AM
epnmasr epnmasr غير متواجد حالياً

epnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond repute

ربنا يبارك لك فيها ويحفظها ويرزقك خيرها ويكفيك شرها

الكلمات الدليلية
2011, صنى