العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 26-05-2013, 10:28 PM
amor0777 amor0777 غير متواجد حالياً

amor0777 will become famous soon enough
انذار شكل تابلوه النيو اكسنت بتاعي مختلف ليييييه حد يفهمني ارجوكم !!!

انا في حاجه هتجنني قوي انا اشتريت عربيه نيو اكسنت مستعملله اوتوماتيك وهيه موديل 2011 ومكتوب في الرخصه بتاعتها موديل 2011 بس في حاجه غريبه برضه تاريخ تحرير الرخصه يوم 28 اكتوبر 2010 يعني اعتقد هيه من اوائل دفعه 2011 المهم انا عندي شكل التابلوه كالاتي علي اليمين عداد السرعه وعلي الشمال عداد الار بي ام وجواه مؤشر للحراره وجمب عداد السرعه مؤشر البنزين فيه واحد صاحبي بقي معاه برضه نيو اكسنت برضه 2011 اوتوماتيك والرخصه بتاعته طالعه في يونيو 2011 التابلوه عنده مختلف تماما اولا معندوش مؤشر للحراره هيه لمبه بتنور بس لو العربيه سخنت ومؤشر البنزين عنده في النص بين مؤشر السرعه والار بي ام واضائه التابلوه بيضاء انا عندي لونه مصفر شويه مع العلم ان انوار التكيف لونها ازرق عندي وعنده يعني اضواء التكييف في التابلوه مفهاش اختلاف نفسي اعرف ليه شكل التابلوه عنده غير عندي هل انا عربيتي مش موديل 2011 وهيه موديل 2010 بس اتعملت علي انها 2011 ولا ايه هتجنن مع العلم ان الشكل المنتشر اللي هوه بتاع صاحبي اللي هوه مؤشر البنزين في النص بين عداد السرعه والار بي ام ياريت الي عنده اي معلومه يفيدني بيها لاني مش فاهم حاجه ازاي عربيتين نفس الموديل والتبلوه يكون شكله مختلف كده ويا تري انهي الشكل الافضل للي يعرف الشكلين وشافهم قبل كده مستني من اي عضو يفيدني بسبب الاختلاف ده بالرغم من انها نفس الموديل وشكرا ليكم جدااااا
قديم 29-05-2013, 12:33 PM
amor0777 amor0777 غير متواجد حالياً

amor0777 will become famous soon enough
افتراضي رد: شكل تابلوه النيو اكسنت بتاعي مختلف ليييييه حد يفهمني ارجوكم !!!

ايه يا جماعه 71 مشاهدة ومفيش ولا رد واحد ولا حتي حد يرد يقول فعلا دي حاجه غريبه كله كده يدخل يقري ويخرج من سكات يا اخي حتي لاتخرج قبل ان تقول سبحان الله المهم انا هسهلها شويه انا جايب لكم شكل عدادت التابلوهين وده شكل التابلوه الي عندي
بس طبعا العداد بالكيلو متر عادي مش بالاميال زي الي في الصورة
وده شكل العداد بالتابلوه الي عند صاحبي وده التابلوه المنتشر في كل النيو اكسنت اصلا
مستني منكم يا جماعه اي رد او حتي توقع لسبب الاختلاف ده ايه مع العلم اني شوفت عربيات نيو اكسنت موديل 2010 بالعداد اللي هوه الشكل التاني الي عند صاحبي ده ايه بقي العدادت الي عندي دي ده كان شكل نزل فتره ولا كان شكل قديم ولا ايه بالظبط ياريت اي توقع حتي من الاعضاء ممكن يفيدني
قديم 01-06-2013, 10:14 PM
الصورة الرمزية mif
mif mif غير متواجد حالياً

mif is just really nicemif is just really nicemif is just really nicemif is just really nice

ممكن تكون استيراد و بتاعت صاحبك تجميع غبور
قديم 01-06-2013, 11:19 PM
Mohamed emad ali Mohamed emad ali غير متواجد حالياً
التخصص العملى: faculty of engineer
هواياتي: cars

Mohamed emad ali is on a distinguished road

عربيتك يا اما خليجى يا اما متغيرلها عداد استيراد
قديم 02-06-2013, 12:46 AM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

اكيد خليجى . بص اى حاجة نضيفة اكيد مش مصرى .
حسبى الله ونعم الوكيل