العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 02-07-2012, 03:06 PM
john.wair john.wair غير متواجد حالياً

john.wair will become famous soon enough
عاجل اجيب تيجو ولا

السلام عليكم انا مقبل على شراء سياره جديده انا معايا لانسر 92 اول يد و مش حا ابيعها الان العشره متهونش الا على ابن الحرام فا انا كنت عايز اجيب التيجو بالقسط ان شاء الله حا اكيش ال3\4 من المبلغ فا هل العربيه دى حلو تسهمل و تعيش و ما تشتكيش كل شويه و قطع غيارها ايه يعنى حا احط الحته و انساها فى ناس كتير قالتى الصينى انته و حظك بس اللى عاجنى فيها انها عاليه فا كل اللى معاه حاجه من العجل ده يفدنى و اللف شكر للمنتدى و اعضاءه الكرام
قديم 02-07-2012, 03:50 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجيب تيجو ولا

ياباشا والله ابو الفتوح تفوق على نفسه فى الاسبرنزا
العربيه موتور 516 والعفشه رياضيه الكاوتش 215 او يمكن 225 كماليات تحفه و ايرباج شغال
العربيه عاليه جداااا من على الارض وتقربيا فى نفس ابعاد الجيب
انا من رأيى توكل على الله واشترى

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 02-07-2012, 04:31 PM
adham111 adham111 غير متواجد حالياً

adham111 is on a distinguished road

بعد بحث مريرعن سياره عائليه مريحه قررت ان اشترى تيجو 1600

توكل على الله واشترى
قديم 02-07-2012, 07:23 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

مش حلوة والله ومشاكلها كتيير انا راى تجيب كارينز اول فئة حوالى 110 تقريبا احسن ليك مليون مليون مرة ابعد عن الصينى لحد ما يثبت نفسة
قديم 02-07-2012, 07:35 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

انا معايا التيجو

وانا بحب التغيير جدا

والحمد لله

مش لاقى عربيه

تشجعنى ان اغير التيجو

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/