العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 05-12-2011, 12:18 AM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold
عاجل تقرير عن معاملاتى مع غبور فرع الاقصر

انا الحمد الله روحت حجزت الالنترا الشكل الجديد من عند غبور الفئه الاولى وقولت انقل تجربتى للاعضاء لعل يستفيد احد من تجربتى
توجهت الى مركز خدمه غبور يوم الاثنين الموافق 28/11
وقابلنى شخص يدعى مينا فى مركز خدمه غبور فرع الاقصر وقابلنى بالابتسامه وحسن المعامله
وقدم لى جميع الخدامات حتى الخدامات البنكيه وقال لى الاستلام بعد عشره ايام من الحجز بكامل قيمه السياره وهو 116 الف وقال لي رجاء السرعه لان سعر السياره محتم ان تزيد فى بدايه الشهر القادم (شهر 12 )
وتقدمت الي المركز بعدها بيومين يوم 30/12 ودفعت كامل قيمه السياره واثناء الدفع قال ليه مينا انه فيه خبر وحش
قولتله ايه هوا قال لي بالنسبه للالوان اننا لا نعلم الاستوكات الموجوده حاليه في المخازن وانا كنت مختار اللون الاسود فقال لي ان كدا ممكن الاستلام يكون بعد يوم 23/12 الشهر الحالى
ورديت عليه قولتله لو مشكله اللون ممكن تاخر الوقت ممكن اغير اللون الي اللون الازرق ميتالك فقال لى يوم الاحد هيرود عليها بالاستوكات الموجوده في المخازن يوم
ثم ذهبت له يوم الاحد حتى اختار لون من الالوان الموجوده لديهم قال لي لسا البيانات منزلتش علي الكومبيوتر يوجد معلومات لديه وان استنا يومين كمان
ودى تجربتى مع شركه غبور حتى الان و ربنا يستر فالباقي واى جديد هكمل في نفس الموضوع
واسف للاطاله

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

قديم 05-12-2011, 12:39 AM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن معاملاتى مع غبور فرع الاقصر

حاسس انك بتتعامل مع معرض مش غبور و هو معندوش الداتا موجوده على الجهاز ولا الجهاز هيجى مع العربيات لسه
قديم 05-12-2011, 12:54 AM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oceanboy425 مشاهدة المشاركة

حاسس انك بتتعامل مع معرض مش غبور و هو معندوش الداتا موجوده على الجهاز ولا الجهاز هيجى مع العربيات لسه
هههههههههههه مش عارف والله

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

قديم 05-12-2011, 01:11 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ربنا يتم لك على خير واشكرك على عرض التجربة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 05-12-2011, 03:03 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

انا بتهيئالي عادي عشان الستوك عاده بيبقي في القاهره او بورسعيد او السويس او اسكندريه بالقرب من الموانيء والمطارات فممكن يكون البيانات بالنسبه للالوان مش موجوده وخاصه انه فرع الاقصر وفعلا كلامه مظبوط العربيات عامه كلها هتغلي وان شاء الله تستلم ع خير ويباركلك فيها بقترح عليك لون سن الفيل هوه بين الابيض والبيج لون حلو اوي في الالنترا لو ملقتش اللون اللي انت عايزه الاسود والازرق بيلموا تراب كتير بس شيك برضه والله الموفق