العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 19-07-2010, 07:54 AM
hisham853 hisham853 غير متواجد حالياً

hisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud of
افتراضي رد: موسوعه صور لمصر فى الزمن الجميل

جميلة اوي التحف اللي حضرتك مجمعها شكرا علي مجهودك الرائع
بس انا ليا ملاحظة و هي ان مستوي نظافة الشوارع في كل الصور سواء القاهرة او الاقاليم او حتي الحواري قمة في النظافة مفيش ورقة مرمية علي الارض فعلا زمن جميل

My Dream
قديم 19-07-2010, 09:26 AM
corsair
Guest

والله يا لول انتا ملكش حل انا سرحت في الصور ديه زي ما اكون كنت عايش فيها وفي نفس الوقت بتحصر علي اللي بقينا فيه دلوقتي

تسلملنا ايدك ورجلك يا كبير والله احلي موضوع قريته في حياتي
قديم 19-07-2010, 11:43 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

[QUOTE=hisham853;213647]جميلة اوي التحف اللي حضرتك مجمعها شكرا علي مجهودك الرائع
بس انا ليا ملاحظة و هي ان مستوي نظافة الشوارع في كل الصور سواء القاهرة او الاقاليم او حتي الحواري قمة في النظافة مفيش ورقة مرمية علي الارض فعلا زمن جميل[/QUOT

الشكر لله انا اخدت بالى فعلا ات الحياه كانت بسيطه ونظيفه

قديم 19-07-2010, 11:46 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

والله يا لول انتا ملكش حل انا سرحت في الصور ديه زي ما اكون كنت عايش فيها وفي نفس الوقت بتحصر علي اللي بقينا فيه دلوقتي

تسلملنا ايدك ورجلك يا كبير والله احلي موضوع قريته في حياتي
شكرا ياصاحبى على كلامك الجميل ده اسرح ياباشا فى الصور انا كمان بتخيل نفسى عايش فى الابيض واسود ده راحه بال عالاخر