العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 04-12-2009, 05:40 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن مساعده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asfour phon مشاهدة المشاركة

كلامك صحيح فى موضوع طلوعها بطيئه ولازم تقرص على المكنه وبعد 60 العربيه سريعه جدا المشكليه لما تكون طالع مطلع ومعك حد فى العربيه دى مشكله جمده اوى وتانى حاجه لما تكون ماشى وهديت على مطب تيجى تطلع على الغيار الثانى العربيه تبطل منك والله من عارف اعمل ايه دى حاجه تكسف
لازم تتعود علي العربيه زي ما قال استاذ خوليو
كل عربيه و ليه سواقه معينه
و التدريب حتلاقي نفسك بتسوقها عادي جدا

حـازم خـضـر

قديم 04-12-2009, 08:06 PM
asfour phon asfour phon غير متواجد حالياً

asfour phon has a spectacular aura aboutasfour phon has a spectacular aura about
افتراضي رد: ممكن مساعده

استازنا الفاضل استاذ خوليو انا كل سنه بغير عربيه ومش اول ماره اسوق من سنه 97 وانا بغير عربيات والله بمعدل كل سنه وسعات فى السنه مرتين دى عيب فى الماتور بتاع الاسبرنزا انا ركبت كل العربيات اللى فى السوق بدايه من الهونده الاكورد و الورسيدس الزلمكه والتويوتا الكورلاه والتويوتا ايكو والمرسيدس 200 و اوبل فيكترا ومتسوبشى لانسر وابيزا وسوزكى فيتارا 2000 سى سى 6سلندر وبيجو 406 ودايو نوبيرا واوبل استر واوبل كورسا سيدان ودايو ليجنزا ودايو لانوس 2008 واخيرا التيجو يعنى مش بتعلم السواقه