العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 06-07-2010, 09:17 AM
Hikayat Hikayat غير متواجد حالياً

Hikayat is on a distinguished road
افتراضي سؤال عن انواع الستاير ؟

كنت عاوز اسال عن انواع الستاير كلها اللي موجوده ؟
انا مركب عندي في اللانسر ستاير كبس للبابين اللي ورا والازاز اللي ورا وكنت عاوز اركب كمان ستاير للبابين اللي قدام بس مش هتنفع طبعا تبقي ستاير كبس علشان لو حبيت اكلم حد من الشباك او اخرج ايديا من الشباك او حاجه فالستاير الكبس هتبقي مقرفه في الموضوع ده لاني لسه هشيلها وارجع اركبها تاني

فكنت عاوز اعرف ايه كل انواع الستاير اللي موجوده
لاني مره ع الطريق كنت واقف في اشاره لقيت كورولا عدت من قدامي كانت مركبه ستاير ملهاش حل جااااااااامده اوووي ومغطيه الشباك اللي قدام كله وشكلها تحفه بجد ... ومعرفش الستاير دي نوعها ايه ؟
قديم 11-07-2010, 12:38 AM
محمد يونس محمد يونس غير متواجد حالياً

محمد يونس will become famous soon enoughمحمد يونس will become famous soon enough
رد: سؤال عن انواع الستاير ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hikayat مشاهدة المشاركة

كنت عاوز اسال عن انواع الستاير كلها اللي موجوده ؟
انا مركب عندي في اللانسر ستاير كبس للبابين اللي ورا والازاز اللي ورا وكنت عاوز اركب كمان ستاير للبابين اللي قدام بس مش هتنفع طبعا تبقي ستاير كبس علشان لو حبيت اكلم حد من الشباك او اخرج ايديا من الشباك او حاجه فالستاير الكبس هتبقي مقرفه في الموضوع ده لاني لسه هشيلها وارجع اركبها تاني
فكنت عاوز اعرف ايه كل انواع الستاير اللي موجوده
لاني مره ع الطريق كنت واقف في اشاره لقيت كورولا عدت من قدامي كانت مركبه ستاير ملهاش حل جااااااااامده اوووي ومغطيه الشباك اللي قدام كله وشكلها تحفه بجد ... ومعرفش الستاير دي نوعها ايه ؟
ركب 2 ستاره اكورديون وده الاسم التجاري بتاعها شكلها شيك وفي نفس الوقت سهله الاستعمال