العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-05-2009, 11:12 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي انتبهوا ! حيله لئيمه من سائق تاكسى !

فى يوم من الآيام كنت راجع من الشغل بأتوبيس الشركه التى كنت أعمل بها من سنتين من الغردقه وحيث أنى
أسكن بالنزهه الجديده فالآتوبيس نزلنى عند كوبرى العباسيه بصلاح سالم وعادة أركب تاكسى من هذا المكان للمنزل بعشرة جنيهات وعمر ما سواق قالى قليله مما يعنى أنها عادله ولذلك كنت أضع دائما 10 جنيه على جنب حتى لا أعطى السائق 20 أو 50 ج ويتحكم فى ارجاع الباقى ! المهم كان معى هاند باج تقيله شويه وكرتونه بها
سمك حيث أن أهم هواياتى هى صيد السمك ! المهم وقفت لى سياره بيجو 504 ووضعت حاجياتى فى الكرسى الخلفى وجلست بجوار السائق ومباشرة قعد السائق يغنى لى اسطوانة الفقر ! عملت عبده الptmnlo123per172
بعدين قاللى شايف تاكسى العاصمه ده ! دا بيروح م العباسيه للمطار ب 75 ج ! طبعآ قلت له ليه ! دا كبيره 20 ج
علشان يعرف ان أنا فاهمه ! المهم وصلنا المنزل وأخرجت ال10 ج من محبسها وأعطيتها له وفتحت الباب الخلفى
ونزلت الشنطه والكرتونه وجاى أقفل الباب لقيته قاللى ( انت أعطيتنى كام ؟؟ ) فقلت له 10 ج فقاللى لآ دا جنيه
واحد بس وقام راميه لى على الكرسى ! ربكم و الحق أنا اتلخبطت وقلت يمكن فعلا دا حصل مع انى كنت متأكد
انى أعطيته 10 ج ! قمت دورت على ال10 ج فلم أجدها لا هى ولا غيرها! انكسفت جدآ وأنا مش عارف أفكر كويس فأعطيته 20 جنيه وقلت له هات 10 ج ! قام رامى لى 5 ج على الكرسى وقاللى لآ ! المشوار ده عدله
15 ج ! فهل تعلم يا القارىء كم أخذ منى !!

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 01-05-2009, 11:15 AM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انتبهوا ! حيله لئيمه من سائق تاكسى !

25 جنيه النصاب

قديم 01-05-2009, 11:20 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

الاجابة بتاعت الاستاذ ميدو 25 يعنى ولا تاكسى العاصمة

قديم 01-05-2009, 11:29 AM
الصورة الرمزية د./أليشع ثابت
د./أليشع ثابت د./أليشع ثابت غير متواجد حالياً

د./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond reputeد./أليشع ثابت has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bolbolan مشاهدة المشاركة

فى يوم من الآيام كنت راجع من الشغل بأتوبيس الشركه التى كنت أعمل بها من سنتين من الغردقه وحيث أنى
أسكن بالنزهه الجديده فالآتوبيس نزلنى عند كوبرى العباسيه بصلاح سالم وعادة أركب تاكسى من هذا المكان للمنزل بعشرة جنيهات وعمر ما سواق قالى قليله مما يعنى أنها عادله ولذلك كنت أضع دائما 10 جنيه على جنب حتى لا أعطى السائق 20 أو 50 ج ويتحكم فى ارجاع الباقى ! المهم كان معى هاند باج تقيله شويه وكرتونه بها
سمك حيث أن أهم هواياتى هى صيد السمك ! المهم وقفت لى سياره بيجو 504 ووضعت حاجياتى فى الكرسى الخلفى وجلست بجوار السائق ومباشرة قعد السائق يغنى لى اسطوانة الفقر ! عملت عبده الptmnlo123per172
بعدين قاللى شايف تاكسى العاصمه ده ! دا بيروح م العباسيه للمطار ب 75 ج ! طبعآ قلت له ليه ! دا كبيره 20 ج
علشان يعرف ان أنا فاهمه ! المهم وصلنا المنزل وأخرجت ال10 ج من محبسها وأعطيتها له وفتحت الباب الخلفى
ونزلت الشنطه والكرتونه وجاى أقفل الباب لقيته قاللى ( انت أعطيتنى كام ؟؟ ) فقلت له 10 ج فقاللى لآ دا جنيه
واحد بس وقام راميه لى على الكرسى ! ربكم و الحق أنا اتلخبطت وقلت يمكن فعلا دا حصل مع انى كنت متأكد
انى أعطيته 10 ج ! قمت دورت على ال10 ج فلم أجدها لا هى ولا غيرها! انكسفت جدآ وأنا مش عارف أفكر كويس فأعطيته 20 جنيه وقلت له هات 10 ج ! قام رامى لى 5 ج على الكرسى وقاللى لآ ! المشوار ده عدله
15 ج ! فهل تعلم يا القارىء كم أخذ منى !!

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

اهة هى دى بقة يا دكتور اللى تستاهل مليون ههههههههههههههههههههههههه هههه

و من غير خاف و متخافش و العجب كلة فيها

بجد فطتستنى من الضوحك ههههههههههههههههههه

أتاريك يا خوى قافش فى أنا و تقولى لو قولت متخافش و لو خوفت متقولش ولا متقبضش

ماشى انا كدة عزرتك يا دكتوررررررررررر ........ و عجبى على الدنيا

_________________________ _________________________ _________________
أحبوا أعداءكم باركوا لاعنيكم. أحسنوا إلى إلى مُبغضيكم، وصلوا لأجل الذين يسيئون إليكم ويطردونكم
قديم 01-05-2009, 11:52 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

عموما هوه ما أخدش 25 ج ! بس أخد لعنات بمليون جنيه !ptmnlo123per144 وأنا حفظت شكله عجوز وحوالى 179 سم وذقنه طالعه والسيجاره فى بقه لغاية الفلتر وعموما شكله كده مريب زى مايكون مجرم حشاش أو حرامى ! ptmnlo123per195 بس والله الحكايه دى نفعتنى بعد أسبوع بنفس الطريقه فى كارفور بس المره دى كانت 600 ج والكاشير حطهم فى Slot فوق درج ماكينة الفلوس بس أنا قفشته لما قاللى الجمله الرهيبه ( انت أعطتنى كام )

وكنت ح أضربه لما طلعتهم بنفسى من الماكينه ولم ينقذه منى سوى زوجتى وأولادى !

مش عارف همه بيعملوا معايا كده ليه ؟؟ ptmnlo123per1127

Dr, Bolbolan