العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 15-08-2012, 11:25 AM
flymido flymido غير متواجد حالياً
التخصص العملى: french teacher

flymido is on a distinguished road
افتراضي هو انا عقلى كان فين ساعتها ؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم
هى مشكله غريبه ومش عارف اوصف نفسى بايه
انا من 10 شهور اشتريت افيو 2009 كسر زيرو كانت عامله 18 الف كيلو بسعر لقطه 62 الف رخصتها 3 سنين وعملتلها صياناتها فى التوكيل وفرش جلد وكله تمام وهتبقى عربيه العمر من كام يوم بفتح كونتاكت كار وبقلب لقيت عربيه عامله 28 الف كيلو واتوماتك وب 73 الف قلت لقطه وتمام واغير للاتوماتك
عرضت عربيتى واتصل بيا واحد وشافها وعجبته جدا وصمم يشتريها المهم قلت تمام رحت شفت العربيه التانيه وعجبتنى اتفابلت مع الراجل مشترى عربيتى تانى يوم وبعتها ب 66 الف ودة اكبر غباء قبل ما اكشف على العربيه التانيه
فى نفس اليوم رحت اشوف العربيه اللى هاخدها بقى ببص لقتها مخبوطه خبطه من عند القايم وكمان شكلها ميجبش انها عامله 28 الف كيلو مستحيل
معرفش انا اتعميت اول مرة ولا ايه وهنا فوقت من الصدمه انا بعت عربيتى اللقطه اللى مش هعرف اعوضها [IMG]http://www.**********.net/Nile/images/smilies/_Alshmokh11.gif[/IMG]
دلواتى قدامى حليين اعد ادور على عربيه فى نفس حاله عربيتى ودى صعب او مستحيل
او احط 15 الف جنيه فوق ثمن عربيتى واشترى افيو زى بتاعتى زيرو ويعوض عليا ربنا فى ال15 الف لان عربيتى اللى بعتها كانت زى الزيرو
بصراحه انا داخل على جواز و15 الف دول يفرقوا اوى معايا
مش عارف اعمل ايه استعوض ربنا واجيب الزيرو ولا اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
ومحدش يقلى هات حاجه غير الافيو
قديم 15-08-2012, 11:35 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هو انا عقلى كان فين ساعتها ؟؟؟؟؟؟؟

بص ياباشا ... لو الفلوس اللي مع حضرتك محتاجها ضروري علشان مصاريف الجواز يبقا وفرها احسن واشتري العربية بعدين ... انما لو ربنا ساترها معاك والفلوس دول مش محتاجهم اوي يبقا هات الزيرو اضمن واحسن ... وربنا يرزقك بالذرية الصالحة وبالعربية اللي تحلم بيها ...
قديم 15-08-2012, 11:41 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
انذار معلش مالكش رزق فى بتاعت 2009 ، وبرضو نقول لو علمتم الغيب لأخترتم الواقع

أجل الجواز وهات العربية اللى انت عاوزها وزيرو
قديم 15-08-2012, 11:58 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

بص يا ريس كل تغيرة وفيها خيرة

ورأيي تشوفلك فيرنا او لانوس زيرو واهو تغيييييييييير

وعلي فكرة الانوس مش فارقة عن الافيو فيما عدا الشكل

وممكن تشوفلك لانسر كريستالة في حدود 45 الف اوتوماتيك بحالة ممتازة لو عايزة حاجة اوتوماتيك ، او نوبيرا 2 مانيول موديل حديث (( او دايو ليجانزا في حدود 50 الف رأيي انها هتكون احسن حاجة في المستعمل وهيفيضلك فلوس كمان ))وتستحمل ،، وممكن بروتون ساجا اوتوماتيك كسر زيرو
فيه اختيارات كتير قدامك بنفس السعر

ومتندمش متعرفش الخير فين
قديم 15-08-2012, 12:03 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

وممكن تفكر في لوجان اول فئة ممتااااازة او بروتون سا جا زيرو ب68 تقريبا

التعديل الأخير تم بواسطة Marlborooo ; 15-08-2012 الساعة 12:12 PM