العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 07-10-2011, 11:36 PM
mo1965 mo1965 غير متواجد حالياً

mo1965 is on a distinguished road
افتراضي رد: لأصحاب الخبرة - ايه اللي بيحصل في حالة شراء سيارة عليها أقساط ثلاث سنين للبنك وعليها حظر بيع لحين السداد

شكرا اخي ياسر على اهتمامك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser241 مشاهدة المشاركة

1 - عقد بيع بالسياره غير مؤرخ وباسم صاحبها ويذكر فيه كل المعلومات عن القرض او مؤرخ بعد انتهاء القرض .
2 - كمبيالات - كل كمبياله بمبلغ كل قسط سوف يتم دفغه الى البنك يتم رد كل 12 كمبياله بعد التجديد السنوى ( علشان تضمن انه معملش اى مشاكل اخرى مع البنك ) .
3 - كمبياله بكل المبلغ اللى هتدفعه فى الاول ترد حين نقل السياره باسمك .
4 - توكيل باداره السياره ( حتى تستطيع التجديد و ميتهربش منك )
5 - توكيل باداره القرض فى البنك ( بمعنى انك تودع الاقساط - تستلك كشوف الحساب - تستلم التجديد السنوى ....... وهكذا )
قديم 08-10-2011, 02:12 AM
رومـــــا رومـــــا غير متواجد حالياً

رومـــــا will become famous soon enough
افتراضي رد: اريد سيارة تيجو بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

عندك سجل تجارى وبطاقة ضريبية
كلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
ماهو انا بقول لحضرتك اني مش هعرف اجيب مفردات مرتب بس ممكن اوصل المبلغ ل 40 الف
ياتري اية رايك وتنصحني بأية
وشكرا كتير لحضرتك
قديم 08-10-2011, 05:44 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رومـــــا مشاهدة المشاركة

ماهو انا بقول لحضرتك اني مش هعرف اجيب مفردات مرتب بس ممكن اوصل المبلغ ل 40 الف
ياتري اية رايك وتنصحني بأية
وشكرا كتير لحضرتك
كلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 08-10-2011, 05:47 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

موفق يا باشا ان شاء الله
قديم 08-10-2011, 05:49 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لأصحاب الخبرة - ايه اللي بيحصل في حالة شراء سيارة عليها أقساط ثلاث سنين للبنك وعليها حظر بيع لحين السداد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo1965 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ايه اللي بيحصل في حالة شراء سيارة عليها أقساط ثلاث سنين للبنك وعليها حظر بيع لحين السداد من البنك - ارجوا التكرم بإفادتي بطريقه تضمن حقي لشراء سيارة بمبلغ ********* باقي عليها 3 سنوات اقساط ****** جنية - وطبعا هى ملك البنك لحين سداد الأقساط
وطبعا انا سأقوم بسداد باقي الأقساط المتبقية - حيث انني لايوجد معي إلا المبلغ اللي اتفقنا عليه للشراء
ماهى الطريق التي تضمن حقي بشراء السيارة - وانا ملتزم بسداد باقي الأقساط
ارجو الرد وجزاكم الله كل خير
لاحظ ان اهم مبداء بينك وبين الشخص دة هو الثقة لان جميع الاجرائات لا تضمن حضرتك لة ولا تضمنة هو لك 100%
اعمل عقد بينك وبينة واقرار استلام سيارة وتوكيل عام ادارة سيارة ................. موديل ..........
وكلمنى وانا تحت امرك فى اى استفسار
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة