العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 20-10-2010, 03:37 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحبو تسمعو حكايتى مع مرور طنطا؟

ربنا يكون فى عون الناس الي بتتعامل مع اي بني ادام بالشكل ده اسف اصلا دول مش بني ادمين ربي اني مظلوما فانتصر

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 20-10-2010, 04:32 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all

هيا دى ام الدنيا
قديم 20-10-2010, 05:49 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رأى رد: تحبو تسمعو حكايتى مع مرور طنطا؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

و الله يا أخى الفاضل , أنا مانا عارف أقولك ايه , بس أنا متأكد أنه لو أنك انسان عربى مصرى مسلم و ساكن فى تل ابيب و كاسر الفيزا كمان , يعنى مفيش معاك اقامة و الظابط اللى فى ادارة مرور تل أبيب كان أبوه اتقتل فى حرب 1973 على يد الجيش المصرى , و أنك روحت عشان تخلص عربيتك من ادارر مرور تل أبيب .

ماكانشى هيعمل فيك اللى اتعمل هنا ده , لا فيك و لا فى زميلك اللى اتهموه بسرقة العربية أودام أسرته و حجزوه فى الحبس .

الكلام ده مفيش فيه مبالغة لأن أنا كان فيه واحد صاحبى طبيب فلسطينى و كان بيقولى أنه هناك فى اسرائيل , عند هؤلاء القردة و الخنازير, لا أحد فوق القانون .

المهم , مش ده مجال حديثنا دلوقتى .

ربنا ياخدهم أخد عزير مقتدر و ربنا يورينا فيهم يوم زى ماهما مبهدلين و ممرمطين الناس كده, ( أنا قصدى على ظباط و عساكر المرور الظلمة طبعا ) .

أنا آسف لو رأيى هيختلف مع رأى الأخوة الأفاضل هنا فى المنتدى , بس انا لما قريت الموضوع ده , افتكرت المعاملة الحقيرة و القدرة و الغير الآدمية هنا فى ادارة مرور المنصورة -اللى هى مش الأسوأ على الاطلاق لأن هناك اللى أسوأ منها فى الأقاليم التابعة لمحافظة الدقهلية زى السنبلاوين مثلا- و قارنتها بادارة اصدار تراخيص القيادة فى كندا اللى كنت اتعاملت معاها عشان أطلع رخصة القيادة , والله كان ناقص يشيلونا من على الأرض شيل ,تقولش كندا بتاخد معونة من مصر ولا حاجة .

MERCEDES S430

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم
قديم 25-10-2010, 03:23 PM
romio4lovee romio4lovee غير متواجد حالياً

romio4lovee is on a distinguished road

حمد لله ع السلامة
انا من طنطا وكلامك دا خلااني اكره المرور بتاع طنطا وانا الحقيقة متعاملتش معاهم لاني لسة مجبتش عربية بس بسمع عنهم كل خيير وبالنسبة للمحكمة دا عادي جدا في المحاكم النيابة والمستشارين منفوخين زي مانت عايز بس ساعات بيكون في واحد محترم منهم بيبقي عنده دم ويركب ناس معاه لما يكون الاسانسير اللي جمبة مليان والناس واقفة وفي ناس منهم بروود فظيع تبقي الناس ملمومة في اسانسير واحد وييجي هو يطلع باسانسير لوحدة ويرفض يدخل حد معاه!!
قديم 25-10-2010, 08:24 PM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold

ياااااااااه
الحمد لله
لا تحزن