العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 29-02-2012, 12:55 PM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of
افتراضي رد: عاوز اشترى سياره

نيسان صنى فى هذا السعر او تشترى النسخة الكورية رينو سكالا
قديم 29-02-2012, 01:58 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد سيارة Tiggo بالتقسيط ومطلوب نصيحتكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ! unique ! مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اريد شراء سيارة Tiggo لان اريد تغيير سيارتي
لدي محلات تجارية ومكاتب ولكن ماحب اجمد الفلوس
اتصلت على معرضين واخبروني ان الزيادة 10% بالسنة مافي مشكلة
ماهو رائيكم واقتراحاتكم
انا اعجبني انها عربية موصفات جميلة وعالية على الارض وانا صراحة بحب ذلك جدا
اتمني من اصحاب الخبرة نصيحتي ورائيكم بالسيارة
لان صراحة ماريد سيارة تتعدي ال 100 الف جنية مع الفائدة
شكرا مقدما لكم

كل ال انت بتقولة شى كويس جدا والتيجوا عربية كويسة بس موضوع ان العربية بالفائدة لا تتعدى 100 الف دة صعب لان معنى كدة انك لازم تركب عربية لا يتعدى ثمنها 60 الف جنية
ال اذا انت هتدفع مقدم كبير يعنى نصف ثمن العربية التيجوا مقدم
ولو مش هتدفع المبلغ دة ارجوا انك توضح ضمنات حضرتك
للاستفسار السريع
09009488
قديم 29-02-2012, 02:23 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اشترى سياره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة culturalman مشاهدة المشاركة

عاوز اشترى سياره عمليه زيرو فى حدود 850000 -90000 الف جنيه بفائده معقوله والمقدم المدفوع 60000 الف برجاء الافاده وشكرا
شوف النيسان صنى
بخصوص التقسيط كلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 29-02-2012, 02:25 PM

افتراضي رد: اوبترا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعبده76 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ان شاء الله ناوى اشترى اوبترا2012 اوتوماتيك معى 50000مقدم وراتبى يتراوح من 4300الى 5200 ينزل على البنك الاهلى سوسيته اريد معرفه الاوبترا عامله ايه واشترى ازاى من سنه اشتريت مع واحد صاحبى رحنا المعرض مباشره وهو عمل كل حاجة جاب مندوب البنك وخلص كل الاوراق بالمعرض واستلم بس انا سئلت فى البنك طلبو منى حاجات كتير وشكرا
مفيش مشكل ممكن اعرف طريقة التصال بك وتشرفى ونخلص الاجرائات علطول
للاستفسار السريع
09009488
قديم 29-02-2012, 02:29 PM

افتراضي رد: ارجو الرد والنصيحة والتوجية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام الجارحي مشاهدة المشاركة

حضرتك انا من بني سويف تحديدا مركز الواسطي يعني القاهرة بالنسبالي فرد كعب زي ما بيقولوا
المحل باسم المدام لان انا موظف حكومي والمحل له رخصة وبطاقة ضربية وتامين بس انا مهتمتش بالسجل التجاري وان كان اجرائاته لن تاخذ يوم او اثنين
وبعدين انا موظف حكومي بالاساس يعني ممكن عن طريق بنك ناصر
للتواصل 01288833718
او لو ممكن تليقون حضرتك
بنك ناصر مش هينفع علشان حضرتك مرتبك صغير كمان فى استقطاع منة يعنى المتبقى لا يجوز لان لازم يتم اخذ القسط منة يعنى مفروض ان اقسط حضرتك يكون جزء من المتبقى بتاع المرتب ال هو 460
الحل الثانى لحضرتك انك تجيب عربية لا يتعدى ثمنها 50 الف او تزود المقدم شوية
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط