العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 17-03-2012, 02:47 AM
zmzm0000 zmzm0000 غير متواجد حالياً

zmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud of
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

وياريت وصف سهله للطريق من الزراعي عشان نعرف السكه ومانتوهش

مؤسسه الاصدقاء لتجاره قطع الغيار الاستيراد
متخصصون في
الفيات (125-132-124-131-127-1300-128)
- لادا - ريجاتا - تمبرا - ريتمو - بلونيز )
وجميع السيارات الكوري والياباني ( هيونداي - لانوس - نوبيرا - كيا - تويوتا - متسوبيشي )
01281349010- 01210498639
: 010104~171:
قديم 17-03-2012, 02:57 AM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zmzm0000 مشاهدة المشاركة

والله عدا العيب وأزح هههههههههههه
تسلم ايديك ودماغك خلاص انا حفضي نفسي يوم وارتب معاك بالتليفون واجيلك يوم من اوله ونظبط المسائل والمعاينه تكون عالطبيعه والف شكر ليك يا ابو حميد
تسلم ياباشا , وانا فى انتظار تشريفك لينا وتحت امرك فى اى استفسار

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 17-03-2012, 05:01 AM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmo7areb مشاهدة المشاركة

انا عندي نفس مشكلة الراجل الى من اسكندرية
انا من المنصورة فا هيبقى مشوار صعب فعلا عموما يا باشا انت شغلك بجد يستاهل اروح السلوم
مبدئيا انا عاوز اغير فرش كراسي كامل مع مخدع السائق مع فرش كامل للارضية مع جوانب الابواب مع السقف
افضل خامه وافضل تطريز وخياطة وتقريبا اللون هيكون بيج فى رصاصى العربية نوعها نيو اكسنت 2008
اعمل حساباتك يا باشا بس اخصم ثمن المشوار الى هجيهولك وشوف حوار ازاى اجيلك يا باشا وتخلصني بسرعة لاني يعنى ممكن اجي مع خطيبتي وعاوز الحق اروح الحسين شوية وارجع المنصورة قبل العشاء
ياباشا والله انا عاجز عن الشكر وان شاء الله مش هتوصل لحكاية السلوم دى وبتشجيعكم لينا ان شاء الله المشكلة دى هتتحل قريب .
نرجع لعربيتك , حضرتك عاوز
تغير فرش الكراسى ( كل الشغل اللى حضرتك شوفته دة كسوة على الفبريقة , يعنى الفبريقة زى ماهو ولما تشيل الفرش بتاعنا هتلاقى الفبريقة جديد زى ما هو ) انما لو حضرتك عايز كدة لان طبعا لما بنعمل فرش فبريقة بيطلع شغله احلى من كدة يبقى نشيل الفبريقة ونكيسه ولما تحب تركبه تانى عدى علينا ( لكنى لا افضلها ) , لاننا بنعمل حاجة شكلها جاااااااامد وبخامات عالية عشان نحافظ لك على الفبريقة باعلى قدر ممكن وباحلى شكل نقدر ننفذه دون المساس بالفرش الاصلى او ضرره , وكدة يبقى انا مستنى رد حضرتك ونحدد ايه اللى انت ناوى تعمله وانا اقولك على التكلفة بعد الخصم وبدل السفر , وبخصوص الخامات عندنا الخامات كلها اعلى خامات فى مصر وبضمان عامين والتطريظ اللى انت عايزه , اما عن موضوع الوقت فمع كل المطلوب دة وهتروح الحسين شوية وترجع المنصورة قبل العشاء يبقى انا لو ساحر مش هالحق اسحرهم , شوف الاول ناوى على ايه وانا هاظبطلك حكاية الوقت ان شاء الله , وتحت امر المنصورة كلها , شرفت الموضوع وفى انتظار رد حضرتك .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

قديم 17-03-2012, 05:09 AM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zmzm0000 مشاهدة المشاركة

وياريت وصف سهله للطريق من الزراعي عشان نعرف السكه ومانتوهش
متقلقش ياباشا هاظبطلك خريطة سهلة جدا , وهابقى معاك على التليفون .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

قديم 17-03-2012, 03:28 PM
zmzm0000 zmzm0000 غير متواجد حالياً

zmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud of

تسلم يا ابو حميد

مؤسسه الاصدقاء لتجاره قطع الغيار الاستيراد
متخصصون في
الفيات (125-132-124-131-127-1300-128)
- لادا - ريجاتا - تمبرا - ريتمو - بلونيز )
وجميع السيارات الكوري والياباني ( هيونداي - لانوس - نوبيرا - كيا - تويوتا - متسوبيشي )
01281349010- 01210498639
: 010104~171:

الكلمات الدليلية
ابواب السيارة, ارضية السيارة, سقف السيارة, فرش سيارات