العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-03-2012, 10:33 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد التهامى مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
حضرتك انا معايا لادا 2105 وعاوز اغير الكراسى الاماميه واعملها كسوه نظيفه
ممكن تقولى سعر الكراسى الاماميه كام
وتكلفة كسوه كامله للعربيه كام
ولكم جزيل الشكر
عليكم السلام
اولا ياباشا نورت الموضوع بمشاركتك .
ثانيا انت لو عايز تغير الكرسيين عشان شكلهم مش عاجبك يبقى نشترى كرسيين بتوع عربية تانية شكلهم يكون اريح ليك ( وانا مش مع الفكرة دى لان اقل كرسى حالته كويسة هيلعب فى 500ج , وفى نفس الوقت هنروح لسمكرى عشان يعمل قواعد للكراسى الجديدة وعمرها ما هتطلع مظبوطة زى الكرسى الاصلى ) يعنى افضل بلاش نغير الكراسى .
ثالثا لو شكلها عاجبك بس الكراسى جابت اخرها هاتهالى وانا ارجعهالك جديدة وباقل تكلفة ممكنة .
رابعا سعر فرش اللادا ( جلد امريكى او المانى لون او اكتر وبالخياطة الدبل وضمان عامين ) 700ج قبل الخصم , 595ج بعد الخصم - دة بخلاف تجديد الكراسى وانا مش هاقدر احدد سعره غير لما اشوف الكراسى الاول - ولو بسيطة هتبقى مجانا ولو صعبة يبقى بسعر الاجزاء اللى هتتغير فى الكراسى بدون مصنعية - كله يهون عشان اعضاء مصر موتورز .

يارب تكون اجابتى افادتك , وفى انتظار شرف زيارتك لينا .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 16-03-2012, 10:56 PM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zmzm0000 مشاهدة المشاركة

والله عداك العيب انت راجل محترم جدا بس للاسف متأكد ان الفرش اللي محتاجه مش جاهز عندك عالعموم دي صور الصالون

واخد بالك الكنبه اللي وراء لوحدها 5 قطع غير المخادع الرأسيه

ويا سلام لو التصميم ده بقي اللي تعمل زي بتاع التيدا او الكروز واو توريني اي حاجه علي مزاجك بس قوللي حيتكلف كام بعد الخصم
ياباشا انا محترم بوجودى مع ناس محترمة زى اعضاء مصر موتورز , وتأكيدك فى محله ياباشا انا فعلا معنديش مقاساتها , الكنبة اللى ورا هتفضل 5 قطع وبنفس تقفيل الفبريقة واكيد مش هنلغى المخادع , انما موضوع التصميم عربيتك ماشاء الله صالونها تحفة وتصميم الفرش اكثر من رائع فاحنا هنشتغل على نفس التصميم بتاع الفبريقة وممكن نلعب بالالوان زى ما احنا عايزين يعنى مثلا ( قاعدة الكرسى فيها جنب يمين وجنب شمال وكل جانب فيه نصف دايرة لو ركزت شوية هتاخد بالك منه دة ممكن يتعمل لون مختلف عن باقى الكراسى ونفس الكلام فى قاعدة الكنبة والالوان كتير زى ما تحب ) ودة رأى الشخصى ونصيحة لان انا يهمنى ان عربيتك تخرج من عندى تمام التمام والموضوع يرجعلك فى التصميم والالوان , فكر وانا تحت امرك فى اى استفسار , والتكلفة 720ج بعد الخصم من ( 850 ) , وبرضه خد جولة فى صفحتنا على فيسبوك هتساعد فى اختيار الالوان او التصميم مع العلم ان اى تصميم ينفع يتعمل فى اى عربية ولكن هناك افضل تصميم شكلا وبلا ضرر على الفبريقة .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

قديم 16-03-2012, 11:11 PM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك والله مش عارف اقولك ايه فعلا محترم وبلاش موضوع بخيل ده هههههه ويا سيدى المشاريب عندى وان شاء الله فى القريب العاجل هتشرف بالزيارة والتعرف على انسان ذوق زيك ندخل فى الشغل انا دخلت على البيدج وملقتش صور لى اللوجان مافيش رينو غير سينيك وفلونس انت معملتش حاجه للوجان قبل كده ولو عملت يا ريت بردو تورينى صور علشان الواحد يبقى عندوا فكر عن الشغل هيبقى عامل ازاى
ملحوظه متشرفتش باسمك انا محمد اسامه

والله ياباشا بتحرجنى بكلام حضرتك وطبعا الشرف لى فى انى اتعرف عليك , للاسف انا فعلا معملتش لوجان لسة ودة معناه ان عربيتك هتكون اول لوجان على صفحتنا , ولو حضرتك عايز تاخد فكرة عن الشغل فى حل من اتنين اولهم انك تبص على الفرش الاصلى وتبدأ تتخيل الالوان اللى انت عايزها دة لو هتعمل الفرش بنفس التصميم الاصلى , والثانى ان حضرتك تشرفنا بزيارة ونفكر مع بعض .

وخليك فاكر ياباشا انك قولت المشاريب عندك ههههههههههه ( بخيل بخيل يعنى مش اى كلام )

وانا اتشرفت بمعرفة حضرتك يا استاذ محمد , وانا اسمى احمد ريان ودة رقمى 01061203070 وفى انتظار زيارتك فى القريب العاجل .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

التعديل الأخير تم بواسطة RAYAN ; 16-03-2012 الساعة 11:16 PM سبب آخر: فونت
قديم 17-03-2012, 01:50 AM
zmzm0000 zmzm0000 غير متواجد حالياً

zmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud ofzmzm0000 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RAYAN مشاهدة المشاركة

ياباشا انا محترم بوجودى مع ناس محترمة زى اعضاء مصر موتورز , وتأكيدك فى محله ياباشا انا فعلا معنديش مقاساتها , الكنبة اللى ورا هتفضل 5 قطع وبنفس تقفيل الفبريقة واكيد مش هنلغى المخادع , انما موضوع التصميم عربيتك ماشاء الله صالونها تحفة وتصميم الفرش اكثر من رائع فاحنا هنشتغل على نفس التصميم بتاع الفبريقة وممكن نلعب بالالوان زى ما احنا عايزين يعنى مثلا ( قاعدة الكرسى فيها جنب يمين وجنب شمال وكل جانب فيه نصف دايرة لو ركزت شوية هتاخد بالك منه دة ممكن يتعمل لون مختلف عن باقى الكراسى ونفس الكلام فى قاعدة الكنبة والالوان كتير زى ما تحب ) ودة رأى الشخصى ونصيحة لان انا يهمنى ان عربيتك تخرج من عندى تمام التمام والموضوع يرجعلك فى التصميم والالوان , فكر وانا تحت امرك فى اى استفسار , والتكلفة 720ج بعد الخصم من ( 850 ) , وبرضه خد جولة فى صفحتنا على فيسبوك هتساعد فى اختيار الالوان او التصميم مع العلم ان اى تصميم ينفع يتعمل فى اى عربية ولكن هناك افضل تصميم شكلا وبلا ضرر على الفبريقة .
والله عدا العيب وأزح هههههههههههه
تسلم ايديك ودماغك خلاص انا حفضي نفسي يوم وارتب معاك بالتليفون واجيلك يوم من اوله ونظبط المسائل والمعاينه تكون عالطبيعه والف شكر ليك يا ابو حميد

مؤسسه الاصدقاء لتجاره قطع الغيار الاستيراد
متخصصون في
الفيات (125-132-124-131-127-1300-128)
- لادا - ريجاتا - تمبرا - ريتمو - بلونيز )
وجميع السيارات الكوري والياباني ( هيونداي - لانوس - نوبيرا - كيا - تويوتا - متسوبيشي )
01281349010- 01210498639
: 010104~171:
قديم 17-03-2012, 02:35 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold

انا عندي نفس مشكلة الراجل الى من اسكندرية
انا من المنصورة فا هيبقى مشوار صعب فعلا عموما يا باشا انت شغلك بجد يستاهل اروح السلوم
مبدئيا انا عاوز اغير فرش كراسي كامل مع مخدع السائق مع فرش كامل للارضية مع جوانب الابواب مع السقف
افضل خامه وافضل تطريز وخياطة وتقريبا اللون هيكون بيج فى رصاصى العربية نوعها نيو اكسنت 2008
اعمل حساباتك يا باشا بس اخصم ثمن المشوار الى هجيهولك وشوف حوار ازاى اجيلك يا باشا وتخلصني بسرعة لاني يعنى ممكن اجي مع خطيبتي وعاوز الحق اروح الحسين شوية وارجع المنصورة قبل العشاء

الكلمات الدليلية
ابواب السيارة, ارضية السيارة, سقف السيارة, فرش سيارات