العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-11-2012, 02:17 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyyyyyy مشاهدة المشاركة

انا عربيتى byd f3 وبعد اذنك كنت عايز اعمل ارضية جلد + فرش والفرش اللى موجود فى الصور اللى فى توقيعك اخر صورة على الشمال عجبنى تصميمه فهل ممكن يمشى عندى وبكاااااااام ؟؟؟
اللى انت عايزه يتعمل بس اخر صورة على الشمال دة كرسى سبورتاج ودة نفس تصميم الفرش الاصلى , عندك ممكن نعمل حاجة هتكون شبه كدة بس حضرتك لازم تشرفنا بزيارة عشان نحدد التصميم ونعرف هنعمل ايه ونحدد السعر والميعاد اللى يناسبك , ولو هتعمل حاجة بنفس شكل الاصلى هيبقى 800ج ولو تصميم تانى هيبقى السعر على حسب التصميم ومش هيزيد عن 17000ج فمتقلقش .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 22-11-2012, 03:55 PM
ahmed_kamal!! ahmed_kamal!! غير متواجد حالياً

ahmed_kamal!! is on a distinguished road

طيب هو حضرتك بتشتغل في القديم ولا لا هيا بيجو 504 ..انا كونت عايز انجد و افرش الكراسى و الكنبه جلد لونين موش عايز جلد طبيعي بس عايز حاجة تكون حلوه و تستحمل و فرش الارضية بالعازل جلد و فرش التبلوه الخلفي و الامامي لو ينفع ..و تعديل و فرش فرش البيبان لونين و تعديل فرش السقف ..يعني من الآخر الصالون عايز يتشد كله يا ترى يتكلف كام ... و كمان كنت عايز أعرف كسوه جلد للطاره chevrolet aveo عربية ست الحبايب تتكلف كام
قديم 22-11-2012, 05:40 PM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamal!! مشاهدة المشاركة

طيب هو حضرتك بتشتغل في القديم ولا لا هيا بيجو 504 ..انا كونت عايز انجد و افرش الكراسى و الكنبه جلد لونين موش عايز جلد طبيعي بس عايز حاجة تكون حلوه و تستحمل و فرش الارضية بالعازل جلد و فرش التبلوه الخلفي و الامامي لو ينفع ..و تعديل و فرش فرش البيبان لونين و تعديل فرش السقف ..يعني من الآخر الصالون عايز يتشد كله يا ترى يتكلف كام ... و كمان كنت عايز أعرف كسوه جلد للطاره chevrolet aveo عربية ست الحبايب تتكلف كام
يا احمد بيه بنشتغل فى كل الموديلات بس القديم ليه معاملة خاصة بمعنى انى مش هاقدر احدد اى تكلفة غير لما اشوف حالة صالونك ايه وايه هيتغير وايه هيتصلح وايه هيفضل زى ما هو فعشان تاخد حقك عدى علينا ونختار الالوان ونشوف هتعمل ايه بالظبط واقولك على التكلفة ولو دخلت على صفحة الفيسبوك هتلاقى البوم صور لعربية بيجو 504 (الزيارة الاولى مجانا) الا لو انت مش عايزنا نتعرف على حضرتك , اما بالنسبة لعربية ست الحبايب فحقك على مش هاقدر افيدك لأنى مش باشتغل فى الطارات حاليا , تقبل التحية وشكرا على مرورك الكريم .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

قديم 22-11-2012, 08:13 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

السلام عليكم
معلش سؤال محيرني وان شاء الله اجد الجواب عندك
نفسي في فرش ما بيعرقش لأن الجلد بيخلي الجسم بيعرق جامد
ولو فيه الأكسنت RB بيكلف كام
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 10-12-2012, 11:54 PM
الصورة الرمزية RAYAN

مشرف التعديلات الشكلية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
معلش سؤال محيرني وان شاء الله اجد الجواب عندك
نفسي في فرش ما بيعرقش لأن الجلد بيخلي الجسم بيعرق جامد
ولو فيه الأكسنت RB بيكلف كام
والله المستعان
ممكن فرش جلد * قماش , ودة بيكون منتصف الكرسى قماش والباقى جلد , 720ج بعد الخصم , وهتلاقى صور للفرش على صفحتنا

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

للاستعلام 01061203070

الكلمات الدليلية
ابواب السيارة, ارضية السيارة, سقف السيارة, فرش سيارات