العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 (اهم الموضوعات)

قديم 02-12-2009, 07:12 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن هيونداى اكسنت 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zain2007 مشاهدة المشاركة

تقرير أكثر من رائع سلمت يمناك

حضرتك خليتنى أقتنعت بيها أكثر لأنى كنت متحيره جدا وكان نفسى فى البيكانتو لأنها صغيره وحريمى لكن زوجى

متحمس جدا للنيو أكسنت لكن أنا خايفه أنى ما أعرفش أتعود على مقاساتها لكن أنا بأفكر من وجهة نظره المقنعه

حيث أنها عربيه عائليه وأنا معايا طفلين وأعتقد أنها مش هاتتعبنى لأن نزولى قليل ومشاويرى محدوده بس المشكله اللى

مخوفانى أن الشوارع الجانبيه عندنا فى أسكندريه ضيقه شويه وخايفه ما أبعاد العربيه يا ريت تقدمولى النصيحه

وشكرا للمره المليون على التقرير الرائع ويا ريت لو تقولى أفضل ألوان فيها أيه بعيدا عن الفواتح
شكرا لحضرتك على الرد والف مبروك مقدما اما من ناحيه العربيه جميله جدا ومريحه واقتصاديه من ناحيه الوانها بصراحه كلها روعه من ناحيه النبيتى تحفه و ممتاز وكذالك الاسمر والكحلى لون جميل وربنا يوفقك للخير ان شاء الله

قديم 03-12-2009, 12:57 AM
engmish engmish غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدني

engmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of light

ألف شكر على الموضوع الحلو ده، بس عندي سؤالين:
1- ياترى النيو أكسنت إلي في مصر فيها الوسائد الهوائة الي في الصورة كلها؟
2- لو قارنا بينها وبين الكيا ريو ياترى أنهي الأفضل؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصرية مشاهدة المشاركة

عربية فعلا شكلها جميل

انا حجزتها بس لسه مااستلمتهاش لحد دلوقتي

اتمني انها تكون فعلا زي ماسمعت عنها لان مفيش عندي اي خبرة في السيارات

شكرا علي الموضوع وعلي المعلومات المفيدة
ألف مبروك مقدما وإنشاء الله ربنا يرزقك خيرها ويبعد عنك شرها وفي انتظار تقرير عنها بإذن الله بعد التجربة
قديم 03-12-2009, 01:26 AM
الصورة الرمزية Lighting_Mody
Lighting_Mody Lighting_Mody غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس قسم في الشركة المصرية لنقل وتوصيل الغاز
هواياتي: كل ما يتعلق بالسيارات

Lighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond reputeLighting_Mody has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا باشا

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :
من ترك صلاة الصبح فليس في وجهه نور
ومن ترك صلاة الظهر فليس في رزقه بركه
ومن ترك صلاة العصر فليس في جسمه قوه
ومن ترك صلاة المغرب فليس في أولاده ثمره
ومن ترك صلاة العشاء فليس في نومه راحه.
صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم
قديم 03-12-2009, 01:46 AM
شريف السباعي شريف السباعي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اعمال حره

شريف السباعي is on a distinguished road

يا جماعه والله انا منصحش اي حد انه يشتريها انا لسه مدمر واحده والله قبل العيد باسبوعين والله العربيه دي مش متزنه بالمره مع اني في السعوديه والهيونداي الي هنا كوري والله كانت هتموتني العربيه دي انصح اي حد انه ما يشتريهاش ولو عاوز حاجه صغيره ممكن سكودا فابيا او فولكس بولو دول اتزانهم عالي الا اذا كان مبيجريش اكتر من سرعة 100
قديم 03-12-2009, 02:13 AM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

شكرا يا باشا