العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 03-12-2013, 10:23 PM
ahmedkolaly ahmedkolaly غير متواجد حالياً

ahmedkolaly is a jewel in the roughahmedkolaly is a jewel in the roughahmedkolaly is a jewel in the roughahmedkolaly is a jewel in the rough
مميز رد: حظى مع ايمجراند للاسف

شكراً على مشاركتكم الجميلة يا اساتذة على فكرة انا مصور العربية من ناحية العيوب اللى واجهتنى وبالنسبه لحماية المستهلك اللى المفروض بيجيب حقوق الناس اخر مرة حددولى جلسه عشان اروح افحص .المشكله ان رسم دخول العربية الفحص 900 جنيه لاء والادهى من كده كاتبين فى اخر الورقه ان العيوب اللى بتتصلح بتوصى بتصليحها وبعد كده بيرجعوا يشفوها تانى طيب مثلا انا بشتكى من الفرامل وطلع العيب من الطنابير يوصى هوا بتغيرها طب منا كده دفعت تمنها غصب عنى وبالطريقه والله العظيم انا عندى صور للموتور اما كان غرقان زيت لو نزلتها الدنيا هتتقلب المشكلة فى التوكيل انه جايب عيال بيتعلموا فينا وبالنسبه لقسم الشكاوى لا حياة لمن تنادى والوقتى اللى طالعى فى المقدر رعشة العربية اما اجى اطلع بيها مش عارف كده من الديسك والاسطوانه ولا ايه... العيب ده ظهر من بعد اخر زيارة المشكلة ان البهوات الوقت عندهم ليس له قيمة يعنى لازم تكون فاضى تماماً فى هذا اليوم .
الفترة اللى جايه هحاول اجرب مراكز معتمده منهم عشان اخلص والله يا صحبى انا قرفت
قديم 04-12-2013, 12:14 PM
رمضان شوقى رمضان شوقى غير متواجد حالياً

رمضان شوقى will become famous soon enough
افتراضي رد: حظى مع ايمجراند للاسف

يا حبيبى لو كلامك صح عن العربية والله مافى حد هيجيبلك حقك جهاز حماية المستهلك و 90 فى الميه من الموظفين فيه غبور و منصور شيفروليه عاملين لهم راتب ثابت علشان الحالات اللى بتشتكيهم و انهم يتعملوا مع العميل من برة برة و يقرفوهم علشام ما يشتكوش تانى يارب نفهم ...............
قديم 11-01-2014, 10:00 PM
الصورة الرمزية أحمد محمود عبد الرازق
أحمد محمود عبد الرازق أحمد محمود عبد الرازق غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس ميكانيكا إنتاج / هندسة إسكندريه دفعة 2000
التخصص العملى: مهندس بحرى/ متخصص فى الفحص و إختبارات NDT و أعمال القطع و اللحام و الإنتشال تحت سطح الماء
هواياتي: الفك و التركيب

أحمد محمود عبد الرازق is a jewel in the roughأحمد محمود عبد الرازق is a jewel in the roughأحمد محمود عبد الرازق is a jewel in the rough
Angry رد: حظى مع ايمجراند للاسف

و الله معاك كل الحق يا أستاذ أحمد فى وصفك لكاتب عبارة الحقد الأعمى : حقد من مين و على مين ؟

الكلمات الدليلية
ايمجراند 7, ايمجراند‎, emgrand, emgrand 7, geely, geely emgrand, جيلى, جيلى اميجراند, غبور