العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 03-05-2009, 01:32 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افيدوني...افادكم الله

العربيات الصينى عيوبها كالاتىعن تجارب واقعية امام عينى :-
-الاسبرانزا الحجم الاكبر كان مع والد صحبى وكان ماشى بيها على مطب وكا ماشى على سرعة اقل من20 العجلتين الى فى الامام اتكسرو وطارو فى الهواء والعربية ريحت منة فى الارض
-مرة واحد معاة الQQ وهوة بيفتح الباب الاوكرة طلعت فى ادية
-انا كنت هخطب وحدة كنت معاها الاسبرانزا وهيا ماشية بيها الفتيس اتكسر وطلاع فى اديها وراحت دخلة فى الرصيف
- وانا فى سوق السيارات احد الاشخاص بسالة عن السيارة قال لى انا بعتها عشان اتكسر ت ذراع فرال اليد
- وللعم انا بحكم مهنتى كسمسار سيارات لا اوافق ان اتعامل عليها
مهندس /مينا عصام
قديم 03-05-2009, 01:39 AM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute

يا ساتر
دي ورق ولا ايه ؟

بس الغريب ان في ناس بتشكر فيها جامد
هي عربيات و عربيات ولا ايه ؟
ولا فرق استخدام ؟؟

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 03-05-2009, 07:35 AM
wshaban wshaban غير متواجد حالياً

wshaban is on a distinguished road

والله يا جماعه دي فعلا عربيات وعربيات
انا ليا برده قريب تاني عنده نفس موديل الاسبرانزا بس استعماله ليها كان اكتر شويه بس برده والحمد لله ماحصلش معاه اي حاجه مش طبيعيه زي العجل اللي بيطير ده
بس من وجهة نظري (مع احترامي لوجهات النظر الاخرى) سوء الاستخدام قد يؤدي الي مشاكل كبيره حتى لو كنت بتسوق BMW او مرسيدس
قديم 03-05-2009, 03:21 PM
v_samy v_samy غير متواجد حالياً

v_samy is on a distinguished road
افتراضي v_samy2006@hotmail.com

عندى عربية 128 مو 74 وعايز عبية بالتقسيط وتكو العربية بتاعى مقدم
بس مش عايز عن طريق البنك لانى على المعاش
برجاء الأفاده
قديم 03-05-2009, 04:43 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: v_samy2006@hotmail.com

ممكن توضح اكثر السن كام بالضبط كمان اية اثبات الدخل وحضرتك من القاهرة ولا منينم
ارجوا توضيح البينات اكثر لمساعدة حضرتك

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة