العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 14-08-2011, 11:49 PM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute
رأى معايا 90 الف و محتاج عربية زيرو اوتوماتيك .. تنصحوني بايه؟

السلام عليكم...
انا معايا 90 الف ميزيدوش مليم و محتاج عربية و صعبان على ادفع المبلغ ده كله في حاجة مانيوال او مستعمل ...لما نزلت و لفيت لقيت العربيات دي
نيسان صني 94000
رينو سكالا 87000
كيا ريو 87000
فيرنا 78000
افيو 86500

انا لسه بايع افيو و موش عاجباني....و الصني برده موش داخلة دماغي
الريو شايفها حلوة بس الكوري مبقاش يطمني
و الفيرنا ... لا تعليق
يا ريت اشوف نصايحكم و اللي يعرف عربيات تانية في نفس مستوى السعر ده يا ريت يقول اهو منكم نستفيد
و الف شكر
قديم 14-08-2011, 11:57 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معايا 90 الف و محتاج عربية زيرو اوتوماتيك .. تنصحوني بايه؟

كيا ريو او هيونداى اكسنت او جين تو

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 15-08-2011, 12:19 AM
الصورة الرمزية esam_comm
esam_comm esam_comm غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: السيارات

esam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond repute

اكسنت

Essam Badawi
قديم 15-08-2011, 12:47 AM
hanzz hanzz غير متواجد حالياً

hanzz is on a distinguished road

انا راى تحط 4 الاف وتجيب النسيان بس المشكله النسيان عيبها انها نشفه شويه وضيقه من جوه الكنبه الخلفيه واستهلاكها نسبيا عالى فى البنزين بس هى كعفشه وصاج وماتور ممتازه واعتقد انها من افضل العربيات الحديثه
قديم 15-08-2011, 02:31 AM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough

جين تو بلا منازع سياره فعلا تستحق الاقتناء ولو عايز عربيه وتوفر فلوس وبرضو هتحصل على كل اللى انت عايزه رينو لوجان برضو بلا منازع انا ارى انها افضل سياره لشوارعنا المعفنه( سورى فى اللفظ )

اختار عايز تصرف ال 90 كلهم يبقى جين تو
عايز توفر 15 الف من ال 90 يبقى رينو لوجان ومتقلقش منها كقطع غيار او توكيل او عيوب بجد فعلا فعلا سياره جامده تستحق الاقتناء