العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 25-10-2013, 12:35 AM
khaled200p khaled200p غير متواجد حالياً

khaled200p is on a distinguished road
افتراضي عاوز افتح معرض سيارات (الرجاء التواصل مع اهل الخبره لمساعدتي بمقابل مادي)

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عاوز افتح معرض سيارات ومحتاج راي اهل الخبره بمقابل مادي

يعني هيكون مستشار ليه

المكان : العباسيه - المنطقه الصناعيه -امام توكيل تويوتا الرئيسي

المساحه : حوالي 650 متر -موقع جيد -واجه العقار ممتازه

ياريت حد يفيدني هل المكان مناسب
وافتحه معرض لجميع موديلات السيارات ولا اخد توكيل لموديل واحد فقط من
وما هي التكلفه المتوقعه لمشروع

قديم 25-10-2013, 02:32 PM
الصورة الرمزية حسن شرف
حسن شرف حسن شرف غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجارة وتسعير السيارات
هواياتي: تجارة وتسعير السيارات

حسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to allحسن شرف is a name known to all
افتراضي رد: عاوز افتح معرض سيارات (الرجاء التواصل مع اهل الخبره لمساعدتي بمقابل مادي)

مبروك مقدما وان شاء الله يجعلها فتحة خير عليك وانا رآى خليك فى المستعمل افضل من ناحية المكسب الف مرة وممكن تبيع فى اليوم عربيتين او 3 عربيات ومكسب كل عربية لايقل عن 3000 جنيه اما العربيات الزيرو منظر وفشخرة على الفاضى وممكن تقعد 4أو 5 أيام من غير ما تبيع ولا عربية صح وأنا بجيب عربيات مستعملة وشغال فيها ماشاء الله وربنا يسهل ويكون فيه شغل بنا وعندى حاليا عربيات ممتازة للاستفسار والتواصل حسن شرف 01112535152
قديم 25-10-2013, 04:54 PM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز افتح معرض سيارات (الرجاء التواصل مع اهل الخبره لمساعدتي بمقابل مادي)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled200p مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عاوز افتح معرض سيارات ومحتاج راي اهل الخبره بمقابل مادي

يعني هيكون مستشار ليه

المكان : العباسيه - المنطقه الصناعيه -امام توكيل تويوتا الرئيسي

المساحه : حوالي 650 متر -موقع جيد -واجه العقار ممتازه

ياريت حد يفيدني هل المكان مناسب
وافتحه معرض لجميع موديلات السيارات ولا اخد توكيل لموديل واحد فقط من
وما هي التكلفه المتوقعه لمشروع

ممكن اعرفك باللواء حسن صاحب شركة الامل وتبقى تاخد منوالعربيات الى انت عاوزها بى واى دى عربية جميلة ومداولة

قديم 25-10-2013, 05:59 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

الف مبروك مقدما بس انا ليا راي مختلف مع حضرتك شوية

لو المساحة كويسة - انا افضل في العباسية يتعمل مركز صيانة معتمد

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 25-10-2013, 08:17 PM
khaled200p khaled200p غير متواجد حالياً

khaled200p is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن شرف مشاهدة المشاركة

مبروك مقدما وان شاء الله يجعلها فتحة خير عليك وانا رآى خليك فى المستعمل افضل من ناحية المكسب الف مرة وممكن تبيع فى اليوم عربيتين او 3 عربيات ومكسب كل عربية لايقل عن 3000 جنيه اما العربيات الزيرو منظر وفشخرة على الفاضى وممكن تقعد 4أو 5 أيام من غير ما تبيع ولا عربية صح وأنا بجيب عربيات مستعملة وشغال فيها ماشاء الله وربنا يسهل ويكون فيه شغل بنا وعندى حاليا عربيات ممتازة للاستفسار والتواصل حسن شرف 01112535152
شكرا لاهتمامك ولنصايحك
والامر مازال محل دراسه