العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 24-08-2010, 05:03 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عام الحزن(الثنائى اللى جاب اجلى الوطنى للتنميه - قناة السويس للتامين )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

معلش يااستاذ احمد اهم حاجة انت سليم ومعلش التامين فى مصر تعبان وغير محترم بكل المقاييس همد كان الله فى عونك وقدر الله وماشاء فعل واهم حاجة حضرتك والاسرة بخير واى فلوس تتعوض
اتشرفتك بمشاركتك يا بدر بيه
قديم 24-08-2010, 05:06 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عام الحزن(الثنائى اللى جاب اجلى الوطنى للتنميه - قناة السويس للتامين )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

طيب فيه سؤوال يا جماعه معلش لانى معنديش خبره قوى فى موضوع التامينات فى مصر
انا لوحبيت اشترى عربيه زيرو فى مصر لازم اعملها التامين ده اجبارى ولا بيبقى غير اجبارى
طيب ولو جبتا مستعمله ايه نظام التامين برده بيبقى اجبارى ولا ايه
التامين دا بيكون فى حالة واحده اجبارى وهو انك تكون شارى عربية بالقسط تبع بنك
قديم 24-08-2010, 05:55 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

حبيبى ماسمعتش صوتك من يوم عيد ميلاد مصر موتورز
فينك ؟؟
احمد بيه انت شرفت الموضوع ونصيحه دور على وثيقه التامين بتاعتك وفليها

حبيبي والله يا ابو هنا معلش يا جميل انا عارف اني ماثر معاك بس والله كان الجماعه عندي مسافرين وكنت محتاس في شوية حاجات كدا نستني اسمي

وان شاء الله في القريب العاجل هروحلهم واجيب منهم واثيقة التامين
قديم 24-08-2010, 03:20 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

السلام عليكم اخى الكرم و الف سلامة عليك انا بعتلك قبل كدة و قلتلك لو عاوز اى مساعدة انا تحت امرك

طبعا انت فاكر ان التامين كلة وحش و نصب زى الى بينزل بلد لاول مرة بيتسرق يتهم البلد كلها انه من السارقين اعتقد ان حضرتك مشيت فى اجراءاتك غلط جدااا بمعنى انك كنت تستشير يعنى ممكن تجيب مقايسة اصلاح بنص السعر كنت ترجع عربيتك وتبعها بعد كدة لاكن معلش هذا قدر و الف سلامة على حضرتك

احب اعرفك بقناة السويس للتامين انها من اكبر الشركات فى مصر ثان شركة انشات بعد مصر للتامين يعنى شركة عريقة 35 سنة فى السوق المصرى

الحقيقة موضوعك موضوع استشارة كانت هاتوفر عليك كتير

عمرو احمد
01003388954
قديم 24-08-2010, 03:55 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

انت فين من مدة ومش متابعنا باخبارك ولا عملت اية على العموم الحمد لله اننا وصلنا الى المرحلة دة
مشكلة البنك تتحل بالطريقة دة
تروح البنك المركزى شارع الجمهورية وتسال عل قسم (الرقابة على البنوك)
وتشرح ليهم ما تم وطلب منهم الحل ولا تتنازل عن حقق
البنوك فعلا اصبحت فى حالة من الهياج على الناس ودة ال سببتة الحكومة خوفا على مناخ الاستثمار ويمكن انا اتكلمت فى الموضوع دة اكثر من مرة بس محدش مصدق ولاننا لازم يكون لينا وقفة وزى مانت متنازلتش عن حقق فلا تترك الموضوع الان
منتظر اعرف اخبارك
على فكرة لازم الان تتاكد انك اخذت حقق كامل من شركة التامين ودة ممكن يساعدك فية حد من رجال التامين فى مصر موتورز ودة ال انا قولتة لك من مدة