العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 24-04-2011, 06:23 PM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future
افتراضي رد: المرور التابع لك.. جراله إيه ؟؟

مرور بورسعيد اتحرق و في ملفات كتير راحت
يعني العربيه ال BMW ملهاش ورق حاليا
قديم 26-04-2011, 04:05 PM
amrmaismail amrmaismail غير متواجد حالياً

amrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the roughamrmaismail is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

طب انا عاوز اعرف حاجه ضرورى انا دلوقتى هعمل ايه انا عربيتى محرم بك و الحمد لله اهو اتحرق السؤال باء
انا لم اروح اجدد هاعمل ايه و المخالفات الى على العربيه هيكون ايه العمل و على فكره التجديد القادم شهر 6 2011 ممكن اعرف ايه الى هيحصل

ولا حاجة فحص جديد بملف جديد اكن العربيه زيرو
بس اهم حاجة انك تكون معاك رخصة العربيه يا باشا
قديم 27-04-2011, 05:53 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmaismail مشاهدة المشاركة

ولا حاجة فحص جديد بملف جديد اكن العربيه زيرو
بس اهم حاجة انك تكون معاك رخصة العربيه يا باشا
شكرا على الرد و اكيد معايه رخصه العربيه

كريم على
قديم 28-04-2011, 06:20 PM
الصورة الرمزية abo yasmen
abo yasmen abo yasmen غير متواجد حالياً

abo yasmen will become famous soon enoughabo yasmen will become famous soon enough

حد يعرف مرور نكلا جرالو اية اناعندي عربية سزوكي دفعتلةا ضريبة بس لسة مفحصتش عشان كنت جايب متور استراد انا دلوقت في المنمصورة
قديم 24-06-2011, 02:53 AM
الصورة الرمزية Rania Elhoseny
Rania Elhoseny Rania Elhoseny غير متواجد حالياً

Rania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond reputeRania Elhoseny has a reputation beyond repute

ولا جراله اى حاجة ولا حتى الهوا ههههههه زى القطط بسبع ارواح هنقول ايه بقى نصيبه كدة