العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 17-01-2010, 05:09 PM
ramy saeid ramy saeid غير متواجد حالياً

ramy saeid is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

الاستاذ / رامى سعيد (المحامى)
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
انا كنت عايز اشترى عربيه سوزوكى فان وسمعت ان بنك ناصر الاجتماعى عامل تقسيط بضمان المعاش وانا ولدى ليه معاش كويس كنت عايز اعرف هل المعلومات دى صحيحه ام لا وايه الصح والشروط والورق المطلوب والمقدم كام والقسط والفايده ولاستلام بيبقى بعد قد ايه ولكم جزيل الشكر والاحترام والتقدير
قديم 17-01-2010, 05:15 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy saeid مشاهدة المشاركة

الاستاذ / رامى سعيد (المحامى)
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
انا كنت عايز اشترى عربيه سوزوكى فان وسمعت ان بنك ناصر الاجتماعى عامل تقسيط بضمان المعاش وانا ولدى ليه معاش كويس كنت عايز اعرف هل المعلومات دى صحيحه ام لا وايه الصح والشروط والورق المطلوب والمقدم كام والقسط والفايده ولاستلام بيبقى بعد قد ايه ولكم جزيل الشكر والاحترام والتقدير
سن الوالد قد اية كمان هل المعاش يغطى قيمة القسط ويزيد
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 17-01-2010, 05:35 PM
mik_fad mik_fad غير متواجد حالياً

mik_fad is on a distinguished road

انا بفكر في الرينو لوجان, انا مرتبي 2000 جنيه, ممكن ادفع 15000 جنيه مقدم حوالي 25% من قيمة السيارة, اريد ان احصل على قرض السيارة بالباقي , فكم ستكون قيمة القسط في حالة التقسيط على 3 سنوات ؟ و هل ستكفي مفردات المرتب ؟ أرجو الرد
و لك كل الشكر
قديم 17-01-2010, 05:52 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mik_fad مشاهدة المشاركة

انا بفكر في الرينو لوجان, انا مرتبي 2000 جنيه, ممكن ادفع 15000 جنيه مقدم حوالي 25% من قيمة السيارة, اريد ان احصل على قرض السيارة بالباقي , فكم ستكون قيمة القسط في حالة التقسيط على 3 سنوات ؟ و هل ستكفي مفردات المرتب ؟ أرجو الرد

و لك كل الشكر
ارجوا معرفة طريقة الاتصال بحضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 24-01-2010, 01:20 PM
asaadsoliman asaadsoliman غير متواجد حالياً
من انا؟: احلم بركوب سيارة بعد الموتسيكل
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: متابعة اخبار السيارات والنت

asaadsoliman is on a distinguished road

انا وزجتى مدرسين ممكن نضمن بعض فى سيارة ومقدم 20الف وتكون شيفرولية لانوس 2010 وياترى كام القسط الشهرى وممكن استلمها من سوهاج بعد ما تعاقد من شركة سيارات فى مصر

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات