العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 30-04-2010, 01:02 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ** اللي عايز شاشة ملاحة و مالتي ميديا متكاملة داخل تابلوه عربيته **

شكرا ليك استاذ احمد على التوضيح
قديم 30-04-2010, 04:28 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

تسلملى عمرو بك

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 17-09-2011, 03:54 PM
midoimc midoimc غير متواجد حالياً

midoimc has a spectacular aura about

معلش ياجماعه بس انا لو عايز اركب سيستم البلوتوث دا والديفي دي والجيبي اس هل ممكن احط مكان المخدعين الاماميين شاشات ديفي دي عشان لو عايز اشغل افلام كارتون للأولاد هل في حاجه شامله كل دا بالمناسبه العربيه هيونداي فيرنا وياريت اعرف بكام...شكرا جزيلا
قديم 17-09-2011, 04:05 PM
طارق السحت طارق السحت غير متواجد حالياً

طارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond reputeطارق السحت has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

شكرا يا احمد باشا علي الخبر
انا بفكر اركب في اللانسر عندي بس مكنتش عاوز اللي في الشماسه
يا رب الاقي عندهم ولما فتحت السايت لقيت ان لهم فرع عندنا في المحله فاتح بقاله فتره بس عمري ما فكرت اني ادخل ابص علي اللي عنده
لانه من الاسم فكرته انه بتاع اتوبيسات بسptmnlo123per1106
انا من المحله وياريت تقولى العنوان بالظبط علشان ابص عليه ،،وشكرا مقدما
قديم 13-10-2011, 04:37 AM
DIVELL DIVELL غير متواجد حالياً

DIVELL is on a distinguished road